{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf IV motor skift 2.0 til en 1.9 tdi
  • #1   17. okt 2017 ja det kan du godt . men du skal jo foruden motor . jo have gearkassen ledningnet ecu speedometer og nøgle/kode forrør trækaksel tank og tankrør køler intercoler/rør og andre småting .så det det nemmest vis du vil lave det er at købe en hel 1.9 tdi golf og flytte alt over .og det gør ikke noget der er 2 års forskel så lang tid det er samme model. og så når du har lagt den I skal du jo lige forbi syn og så syne den med den motor . så det lovligt og så skal du huske din vægtafgift/grønafgift stiger en del.

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   17. okt 2017 Ja det regnede jeg også med at alt skulle med over jo når den ene er benzin og anden diesel men jo self. Var det da nemmere det andet men har bare ikke lige kunne finde en 3 dørs med soltag i diesel

  • #3   17. okt 2017 Hvorfor soltag? Mange af vores biler har haft det og har aldrig haft brugt det, og det sænker sådan set kun komforten i bilen smiley

  • #4   17. okt 2017 Ombygningen kan sagtens lade sig gøre men som sagt kræver en donerbil, da mange ting er anderledes som tank, pumpe i tank, udstødning / ophæng mm.
    så længe diesel motoren, ikke har mere effekt kører du bare forbi en synshal og så skriver de den i papirene om som en diesel.




  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   17. okt 2017 Det er jo hver sin smag men jeg har nu brugt møg da jeg havde det

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   17. okt 2017 Det har jeg også har en komplet en som er lidt smadret som var mening den skulle bruges til det projekt. Donerbilen har godt nok 130 HK. Og en 2.0 har kun 115 HK. Så der er jo self. Noget afgift der skal betales

  • #7   17. okt 2017 nej du skal ikke betale afgift fra at gå fra 115hk til 130 hk . du må lægge 136.5 hk i din bil 20% mere lovligt .så det bare i med den og til syn .:-)

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   17. okt 2017 Når okay lækkert det var da nemt så

  • #9   17. okt 2017 Jep smiley

  • #10   17. okt 2017 Det er i sidste ende billigere at importere en med ønsket udstyr... Især da du vil stå med en 2.0 der kan sælges vidre og stadig havde end doner bil som du så kan renovere motoren på.
    Time mæssigt spare du mange timer og nå man alive er igang så bør man jo skifte tandrem. Remhjul remme og en masse andre dele... Tror næppe afgiften er specielt høj på en G4 Tdi og I Tyskland kan du helt sikkert finde end med soltag. Fartpilot. Klimaanlæg. Elruder og meget andet lækkert udstyr.


Kommentér på:
Golf IV motor skift 2.0 til en 1.9 tdi

Annonce