{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

rene L
rene L
Tilmeldt:
30. dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416

EBC Green stuff {{forumTopicSubject}}

er der nogen af jer der har brugt disse bremse klodser giver de mere bremse effekt ???
er træt af min gamle scirocco kun kan bremse hårdt 3 gange før de mister bremse evnen jeg køre med brembo performance skiver og ferrodo performance bremse klodser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EBC Green stuff
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   20. okt 2017 Ifoelge EBC selv er der mange tyske biler hvor standard klodserne er saa gode at man skal op i redstuff for at faa samme effekt som standard klodserne.
    Paa min BMW E36 325i banebil sidder der yellowstuff klodser,god bremseeffekt,ingen fading overhovedet og klodserne holder til 3 trackdays,ca 6 timers koersel,foer de bliver skiftet.
    Skiverne er M-Tec,de har holdt 8 trackdays,ca 16 timers koersel,indtil videre.Vil tro de kan holde en 3-4 dage mere.
    Puha,det blev lidt af en historie,hvis jeg var dig ville jeg minimum koebe redstuff,men merprisen op til yellowstuff er ikke ret stor.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   20. okt 2017 ok problemet er så at de ikke findes i yellow stuff på ebc`s hjemme side kender du andre gode bremsere jeg har Athena skiver liggende som ryger på når jeg finder en klods der kan bremse når bilen får de tæsk den har fortjent

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   21. okt 2017 EBC's egen hjemmeside kan du ikke regne med,se om ikke du kan finde dem paa ebay uk.
    Evt gaa ind paa et tysk eller engelsk forum og se om de ved om den passer klodser med en anden bil,det er der en del biler der goer.
    Ferodo ds 2500 er ogsaa en god klods,dog var de noget dyrere til min bil og der var ingen forbedringer fra yellowstuff saa det kunne ikke betale sig.
    Hvis du kan engelsk saa opret dig paa pistonheads,rigtigt mange gutter derovre der lever halvdelen af deres liv paa banerne.De har meget erfaring og hjaelper gerne.


  • #5   21. okt 2017 Hejsa
    Green stuff duer ikke, når der bremses fra høj fart.
    Køre med yellowstuff klodser nu i en standart
    bil, dem kan jeg også anbefale.
    Mvh.
    Benny


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #6   21. okt 2017 Sidder lige og taenker,koerer en Scirocco ikke med samme bremser som en Golf ?
    Saa burde det jo vaere muligt at finde noget godt.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   21. okt 2017 det gør den
    kunne købe Porsche bremser til den men de koster en krig
    jeg havde hørt at ferrodo performance skulle være gode men efter 3 opbremsninger fader de


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #8   21. okt 2017 http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-Yellowstuff-Front-Brake-Pads-VW-Golf-Mk1-Mk2-1-8-81-92-/231545174785?epid=1663681831&hash=item35e92afb01:g:izAAAOSwBahVPhS8
    Dem her maaske ?
    £25 for forsendelse er dog helt i hegnet,kan goeres for ca £15 inc forsikring.
    Demontweeks saelger dem ogsaa,de kan muligvis goere det billigere.


Kommentér på:
EBC Green stuff

Annonce