{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Nicklas P
Nicklas P
Tilmeldt:
12. feb 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 151

Dårlig stelforbindelse? - Honda civic 7 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Min Honda civic har fået en tendens til at lyse med tågelys (bag) samt begge blinklys, når jeg træder på bremsen i stedet for bremselysene som skulle tænde.

Jeg har lige fået skiftet motor og lagde efterfølgende mærke til at tågelys lampen lyste meget svagt i instrumentbordet ver tryk på bremsen, men nu lyser den kraftigt samt blinklysene aktiveres.

Fejlen kommer og går hele tiden dog.

Har en formodning omkring en dårlig stelforbindelse et sted, men er der nogle som kan hjælpe mig videre, da jeg tror problemer måske forlægger i motorrummet?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig stelforbindelse? - Honda civic 7
  • #1   15. nov 2017 hvis det skulle være dårlig stel, skulle den være ved baglygten,
    det plejer det og være når det er som du beskriver.

    der er ikke rigtig noget oppe ved motor, der skulle have forbindelse, med både dit tågebaglys og blinklys, som er stel relateret.

    jeg ville tjekke stel til baglygten evt, lave en midlertidig fra et godt stelpunkt over til lygten for og se om fejlen forsvinder


  • #2   15. nov 2017 Kan se at min EK3 har ret tynde stel baner Orginalt så start med at kontrollere dem

  • Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 151
    #3   15. nov 2017 Tak for svar til begge

    Har haft åbnet til begge baglygter, men kan kun se at den sorte ledning (stel?) løber tilbage og ikke går ud til karrossen, kan dette passe?

    Ved ikke om det er det du mener med baner #2? smiley

    Mvh


  • #4   15. nov 2017 Det kan det vel godt. Hvis du kan måle at det er en stel så kan du evt lode og et separat stel punkt ind på ledningen.

  • Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 151
    #5   15. nov 2017 Okay. Jeg tænker bare at der foreligger en fejl et sted.
    Kan ikke se selve stel forbindelsen til karossen ved baglygterne, så tænker den må ligge et andet sted?

    Mvh


  • #6   16. nov 2017 Er der træk på bilen
    vis ja prøv at skælde stik dåsen ad


Kommentér på:
Dårlig stelforbindelse? - Honda civic 7

Annonce