{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.283 visninger | Oprettet:

Polo 9n fra 2006 - Vand & EPC lampe lyser. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig inden jeg bare køre bilen på værksted og er mange tudsinde kroner fattigere. smiley

Min polo står ofte stille i 8-10 dage af gangen, og når den har stået stille i så mange dage oplever jeg at lampen for vand lyser, og så tjekker jeg selvfølgelig der ikke mangler vand, og det gør der ikke.
Hvis bilen så står i 5 min, eller triller en lille tur på 2-3 min, og jeg så slukker bilen, så lyser lampen ikke mere?

Og det er også værd at nævne at bilen altid kun blive de 90 grader varm, og ikke højere end det.

---

EPC lampen lyser engang i mellem, nogen gangen gør den ikke, og andre gange gør den, men hvis jeg slukker og tænder bilen igen er den altid væk igen?

Nogen der har bud på hvad problemerne skyldes ?
Er det noget der skal tjekke på et VW værksted? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 9n fra 2006 - Vand & EPC lampe lyser.
  • #1   19. nov 2017 vis den står så længe af gangen. kan det nemt være dit batteri der er lidt dårligt . det kan givet ghost fejl.fejl der ikke er der . bare noget ecu tror,pga lavt strøm. så evt skift til nyt batteri vis det er gammelt. eller prøv at sætte en lader på den i de dage den står.husk vis du gør det at sætte en lader på der selv ved når batteriet er ladet op . og så se om de fejl er der efter du har prøvet det.

  • #2   19. nov 2017 Vandstandsføleren i beholderen er en kendt fejl, det er galt på stort set dem alle sammen før eller siden.
    Du kan nemt tjekke om det er det ved at afmontere stikket på beholderen og luse de 2 ben. Kommer lampen ikke frem igen, så skal du have en ny beholder på. Den koster ca 150 kr.


  • #3   19. nov 2017 Okay, tak. Det vil jeg prøve.

Kommentér på:
Polo 9n fra 2006 - Vand & EPC lampe lyser.

Annonce