{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vent huller bag aygo
  • #1   23. nov 2017 du kan få nye pakninger, eller fuge dem med et eller andet. dårlig ide helt at lukke dem af

  • #2   23. nov 2017 Konens aygo var også ful af vand. Det kom oppe fra det bremse lys der sidder oppe ved taget. Skiftet pakning og ingen problemer siden. Mvh hc

  • Nudels .
    Nudels . Tilmeldt:
    jun 2003

    Følgere: 3 Biler: 4 Svar: 6
    #4   20. dec 2017 Kan man få ny pakning til stoplygten ?

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   21. dec 2017 jeg har brugt unipak den masse man bruger til vandrør sammen med pakgarn
    jeg var hos Toyota mht vandproblemet i Aygo og de siger det kommer fra henholdsvis bremse lygte baglygter og bagklap stop over baglygte + ventiler bag kofanger har skiftet ventiler og bagklap stop tætnet baglygter og bremse lygte med Unipak nu er den tør


  • Nudels .
    Nudels . Tilmeldt:
    jun 2003

    Følgere: 3 Biler: 4 Svar: 6
    #6   21. dec 2017 Super (;

    Selve baglygterne har du da kun tætnet rundt ved ledningshullet eller bare rundt hele lygten


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   21. dec 2017 på baglygterne sidder der en skumpakning der har jeg lagt et lag på ca 5 mm og sat lygten i igen de gummistop har jeg brugt sealer på de nye jeg købte de skal alligevel aldrig af igen og de koster nada ventilerne koster vist 230 pr stk dem har jeg også kørt sealer rundt kanten på nu er bilen tør som en gammel kusse hehehe

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #8   21. dec 2017 jeg har også givet gummilisterne rudetætner inde i også den til bagklappen og renset dem og givet dem silikone

Kommentér på:
vent huller bag aygo

Annonce