{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Tagfugemasse som pakning? {{forumTopicSubject}}

Hey alle. Mine baglygter og luftkanaler er utætte, og skal bruge nye pakninger. Dog dem som Toyota har er lort, så tænkte om jeg kunne bruge tagfugemasse, og om jeg så i fremtiden når jeg skal skifte pærer kan få det af igen. Har nemlig set nogle bruge silikonepakning, men der kan man ikke få det af igen uden og ødelægge glasset eller lygten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tagfugemasse som pakning?
  • #1   10. dec 2017 Jeg er sikker på de originale ikke fejler noget, hvis blot man forstår fremgangsmåden... smiley

    Aldrig fugemasse til den slags, for som du selv siger, kan man ikke skifte pærer uden at ødelægge noget.


  • #2   10. dec 2017 Ved bare at de svampe der sidder som skal isolere inden i lygten, ikke isolere men suger til sig

  • #3   10. dec 2017 Audi fra sidst i 80 erne har baglygter sat i noget gummi, ved ikke lige hvad det hedder, men det er da til at få af igen uden at ødelægge noget. Jeg vil antage at det kan købes som bånd på rulle eller lign.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   10. dec 2017 du kan bruge det tætnings masse man bruger til vandrør hvor man også bruger heste hår det har jeg gjort på vores aygo altså uden hestehår

Kommentér på:
Tagfugemasse som pakning?

Annonce