{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

BMW E36 board computer {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har søgt lidt rundt, men kan ikke finde konkret svar på, hvad der kræves for at montere lille board computer i min E36.
Bilen er en touring fra 4/1997 monteret med analog-ur. Ved hjælp af andre emner her inde har jeg fundet ud af, at bilen ikke er monteret med det store lednings-net (det er ikke listet som ekstra-udstyr på bmwvin.com), så jeg er klar over, jeg ikke "bare sådan" kan montere den store board computer, men hvad kræves der for den lille?
Slår jeg stelnummer op på realoem.com, så kan jeg også kun se den lille board computer som mulighed og der er også vist udetemperatur-føler + ledning til føleren.
Det, jeg er i tvivl om nu er, om der er ledning/stik til den lille board computer i min (er det evt bare det samme stik som til analog-uret?) og om ledningen til temp-føleren skal sættes til resten af lednings-nettet ude i motorrummet eller om det er en komplet ledning fra føler ind i kabinen?
Er der eventuelt andre ting, man skal tage højde for eller kigge efter, hvis man går i gang med det?

På forhånd tak



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
BMW E36 board computer

Annonce