{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Kia Carnival blinker uregelmæssigt {{forumTopicSubject}}

Hej alle, og tak fordi i læser posten her.

Se venligst min video her:
http://www.bilgalleri.dk/video/diverse-bil/59784-kia_carnival_blink_uregelmaessig

Det drejer sig om min Kia som er begyndt at té sig underligt.
Med tænding blinker den normalt, med tomgang der går den i fisk.

Det er så forværret med tiden, nu blinker den underligt uanset hvornår, jeg kan ikke få den til at opføre sig ordentligt mere.

Det tyder på der er noget til bagklappen der fejler, hvis jeg åbner døren i bilen så lyser lampen i bagklappen ikke, og hvis jeg åbner bagklappen så er der ikke noget lys i bilen der lyser op, KUN den lampe i bagklappen, det er som om den er blevet koblet af resten af systemet og fordi den bagerste lygte ikke måles med så blinker den underligt.

Men nogen der har en idé til hvad fejlen kan være, jeg har haft tester på den, men der kommer ikke noget frem.

Som side bemærkning som jeg synes kunne have interesse i forhold til det her er at det er en camper, og låget i taget af bilen har haft en utæthed og der har været løbet vand ind, som har løbet ned at højreside af D stolpen ned langs indersiden af interiøret, jeg frygter det er løbet ned i noget forbindelse eller elektronik på indersiden og har forårsaget fejlen er kommet og med tiden forværret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Carnival blinker uregelmæssigt
  • #1   12. dec 2017 Du kommer jo selv med svaret, der er overgang i skidtet og det er højst sandsynligt pga den utæthed der var, så start med at kigge ledninger og stik efter der. Der er jo helt åbenlyst dårlig forbindelse et eller andet sted, og det kunne godt være i bagklappen eller baglysene, da dit venstre blinklys kun virker med tænding på, men ikke når motoren er startet.

Kommentér på:
Kia Carnival blinker uregelmæssigt

Annonce