{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

hans k
hans k
Tilmeldt:
26. feb 2008
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 60

Peugeot 307 sw klima anlæg fejl {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem, med mit klima anlæg i bilen.
Det er en Peugeot 307 sw, 1,6 hdi 110 HK fra 2006.
Det virker fint i fører siden. Men i passager siden kan den kun blæse varm luft ud.

Jeg har kunne læse mig frem til at det er en svaghed ved anlægget. Og man skal bruge et reparations kit, inde ved servo motorene til klima anlæget.
Er der nogen der ved om man kan købe sådan et reparations kit, nogle steder i morgen søndag. Ellers skal jeg bare have bestilt en hjem fra nettet .
Eller er der andre ting der kan være galt.

Mvh Hans Knudsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 307 sw klima anlæg fejl
  • #1   10. mar 2018 Tror det rep kit du snakker om, er selve spjældklappen. Det kræver du afmontere hele varmekassen og splitter den fra hinanden. Det er samme problem på 407.
    I hvert fald mig bekendt.


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #2   11. mar 2018 akslen på mikser spjældet er defekt, og der er 2 måder at lave det på, den rigtige er hvor du skiller hele kabinen af og det koster mellem 8-12000kr
    Og så er der den billige hvor man skære i siden af varmekassen, den koster så kun 2000kr at lave.
    og reservedelen kan kun købes ved Citroen, Peugeot, Au2parts og FTZ

    Men hvis det havde været den gamle 307er, så er det noget med at det er selve akslen på motoren der bliver raspet i stykker


  • hans k
    hans k Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 60
    #3   15. mar 2018 jeg prøvede at skifte den aksel og det tandhjul der driver de temperaturen og hvor de blæser hen. med rep sættet 16070440 80 til 235 kr. det virker til det være løsningen. nu kan jeg ihvertfald skifte temparaturer igen, og hvor den skal blæse hen.

    men mange tak for hjælpen


Kommentér på:
Peugeot 307 sw klima anlæg fejl

Annonce