{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Allan  H
Allan H
Tilmeldt:
9. apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Total død instrumentering på seat altea {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har en seat altea, der en dag jeg skulle ud at kører (kom jeg så ikke ??) var helt død, alt der har med central elektronikken at gøre virker ikke, radio, interiør lys, central lås osv virker fint. Har tjekket bunden i tændings låsen, batteri, sikringer osv men kan ikke finde fejlen, så håbede der var en venlig skæl herinde, der kunne hjælpe med et el-diagram over den, eller bare tændingen, så jeg kan få tjekket lednings nettet, og finde ud af om den skal ha’ en ny styre boks, ledning, stelforbindelse eller hvad fejlen viser sig at være.
Bilen er en seat altea 2.0 TDI 16v fra 2005.

Mvh ....den fortabte ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Total død instrumentering på seat altea
  • #1   10. apr 2018 Der sidder også nogle kl 15 relæer der gør det.

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 465
    #2   10. apr 2018 http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=72&t=129946 tjek lige dette da de ledningerne som gi strøm instrumentering.(stedet er uden sikringsboksen ind mod bilen)

  • Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   10. apr 2018 Har tjekket en MASSE ledninger og byttet rundt på nogle relæer også KL 15 .... men har intet fundet, kan den styreboks til central elektronikken der sidder under rattet, sammen med tændings låsen, lave en død instrumentering/tænding ...?? Ser ud som om at ledningerne går gennem denne styre boks, inden de går ud til tændingslåsens bundstykke, ved ikke hvilke ledninger jeg skal måle på, da jeg ikke har diagrammet over det

  • Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   13. apr 2018 Er endt med et dyrt besøg hos Bosch elektronik, 4.1/2 time til fejlfinding og montering af ny strømførende ledning til ratelektronikkens styreboks....pris 3900kr men så er det også inkl. startgebyr til computeren ??fuck en timepris ??
    Go’ weekend derude.


Kommentér på:
Total død instrumentering på seat altea

Annonce