{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mondeo tdci
  • #1   24. aug 2018 De skal programmeres
    Det kan f.eks. "Bosch carservice" værksteder
    Polobjørn


  • #2   24. aug 2018 Det kan de fleste der har en tester. Jeg plejer at bruge min Delphi ds til Det. og det tager ikke længe at kode dem. men tag lige billeder af de koder de dyser har. og skriv ned hvad cylinder du sætter hvad nummer i. så det hurtig at kode dem til bagefter,og du kan godt montere dem. og køre hen og få kodet dem bagefter. da den godt kan starte og køre selv om de ikke er kodet.vis det er du har behov for det . smiley

  • #3   24. aug 2018 Ok tænker jeg får dem monteret et sted hvor de kan kode dem med det samme
    Tak for info


  • #4   26. aug 2018 Da jeg skiftede på min, skiftede jeg det hele. Nærigheden overtog mig dog da jeg kiggede priser. Købte det for billigt og den nye remstrammer jeg fik var noget mindre i fjederen. Den kunne ikke stramme remmen ordentligt. Så efter et par måneder med raller der var til at blive vandvitig af blev der købt kvalitet. Der var en verden til forskel på fjederene.

  • #5   26. aug 2018 Dvs de sælger et produkt der IKKE er magen til det originale. det giver sig selv at det er et dårligere produkt så.

    Man kan dog købe f.eks. stabilisator bolte der er lavet i metal i stedet for plastic, det er en klar forbedring af holdbarheden.


  • #6   26. aug 2018 Lige præcis. Så alt det billige på eBay og autodoc er ikke altid lige godt. Det kan dog ikke rigtigt ses før du har stumperne lagt op mod hinanden.

  • #7   26. aug 2018 Meyle stabilisator bolte så jeg på Ebay, ellers havde jeg ikke anet man kunne få dem i den udførelse.
    Har lige købt tandstang og Turbo til TDI 1.9 og turboen var ikke den billigste, valgte en der var renoveret og afbalanceret 2 gange til 200 euro, de billigste koster 129, men gider ikke tage chancen.


  • #8   26. aug 2018 Nemlig ja, de skriver jo ikke ligefrem i teksten at det er ringere end det originale.

Kommentér på:
Ford Mondeo tdci

Annonce