{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Cortez
Cortez
Tilmeldt:
7. aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Toyota Avensis - Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Jeg har en ven som er blevet ejer af en Toyota Avensis fra 09 af.
Og spørgsmålet er, om det virkeligt kan passe at man ikke kan se hvad man sætter sin fartpilot til, altså fx- 50 km/t, som man kan i alle ( næsten alle ) biler nu til dags.
Skal siges at han har fået sin manual væk til sin bil. Derfor spørger jeg for ham herinde.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Avensis - Spørgsmål
  • #1   31. aug 2018 altså speedometer nålen viser vel ret godt Hvad fartpiloten er sat til.

  • Cortez
    Cortez Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   31. aug 2018 Jo jo. Men nu har jeg en Peugeot 407, hvor det står i displayet i dashboardet digitalt. Hvad jeg sætter min fartpilot til, tænkte bare om dette også kunne lade sig gøre i den Avensis?

  • Nicklas H
    Nicklas H Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 5 Emner: 6 Svar: 21
    #3   31. aug 2018 Fartpilot plejer at bruge speedometeret, mener kun det er fartbegrænser du har km/t for at vise hvor meget du er begrænset til.

  • #4   1. sep 2018 Nej den viser ikke din hastighed nogle steder, men "SET" lyser når fartpiloten er aktiv smiley
    Fartbegrænseren skriver hvad hastighed den er sat til i infoskærmen smiley
    Ps vær obs på hvor meget sådan en T27s speedometer viser for meget, vores (2012/13) er ca 10 km/t


  • #5   1. sep 2018 de fleste biler jeg har kørt i viser cruisekontrol hastighed over hvad speedometer siger.men ved godt hvad du mener med det andet,det har min Peugeot 307er også.der kan jeg se hvad jeg sætter cruisekontrolen til på den lille skærm også. og jeg kan også se hvad jeg sætter den fartbegrænsning til også. så den kan begge dele.

  • #6   1. sep 2018 TS: det er et fransk avantgarde lune i de årgange..
    De nyeste biler har det også men de fleste har brugt speedo.


  • Cortez
    Cortez Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   1. sep 2018 Jamen, jeg vil melde det videre. Så er han fri for at rode mere rundt med det, Og 1000 tak til jer alle, der har hjulpet til med dette spørgsmål.

  • #9   1. sep 2018 Noget andet sjovt er at den sætter hastigheden ned/op med 1 mph i stedet for 1 km/t ved et klik på armen smiley

Kommentér på:
Toyota Avensis - Spørgsmål

Annonce