{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Seat cordoba vario 1.4 75hk gearolie? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder.. hvilken olie skal sådan en fætter have i gearkassen.. den synger i gearkassen og er våd under gearkassen- så tænker den mangler og trænger til noget nyt med 270.000km.
Det er en 1.4 med 75hk og med motorkode aua. Den er fra 2002.
Er der evt andre gode forslag.. den skralder noget voldsomt bare i tomgang????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat cordoba vario 1.4 75hk gearolie?
  • #1   6. okt 2018 vis gearkassen skræller meget i tomgang og hylder meget når du køre. så har lejer i gearkassen sandsynligvis nok taget alt for meget skade til det kan løset med skift af gearolie. så den skal nok renoveres eller du skal finde en anden brugt gearkasse til den.

  • #2   6. okt 2018 Øv???? jeg har ikke prøvet før, men jeg kan høre det. Jeg har lige overtaget den til skrotpris- synes faktisk bare den er for fin til det. Nogen af os skal jo forurene lidt.

  • #3   7. okt 2018 Fik skiftet gearolie- og sikke en forskel.. der manglede så også lidt over 1l ud af 2,7l. Haha, så er der ikke noget at sige til dens knurren.. det har hjulpet helt vildt- får ikke en ny- men nu skal jeg provokere den omkring 100km/t før den siger noget.. jeg forventede ikke et mirakel, men det er ligefør jeg synes at få et! Langt bedre effekt end forventet!

  • #5   8. okt 2018 Mange tak. Altid dejligt med egne erfaringer.. havde godt set den- men tænkte, at det nok var snyd.. haha.. vi må se om den extra liter min nu har fået, ikke var det den manglede.

Kommentér på:
Seat cordoba vario 1.4 75hk gearolie?

Annonce