{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Mathias A
Mathias A
Tilmeldt:
5. maj 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

OBD tester {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.
Jeg har netop i dag købt en Delphi snooper tester kopi.
jeg er slet ikke nået så langt ind i alt det er her elektronik som jeg gerne vil. Så jeg har altså brug for lidt hjælp.
propblemet er at jeg mangler en software som jeg jo selvfølgelig skal bruge til min tester.

Er der en rigtig venlig sjæl der kan hjælpe mig med at få det til at virke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBD tester
  • #1   15. nov 2018 ? Hvad er det du mangler er det fordi det er et af de programmer der bygget til at køre Windows 7? Eller hvad er problemet helt præcist.? For hvis du er over i at du ville kunne omskrive ECU'en så skal du ikke forvente noget af den tester. Den er til at udløse fejl og se parametre. Ikke ændre i dem

  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   15. nov 2018 Nej jeg skal bare kunne udløse fejl med den.
    Men jeg mangler programmet til computeren.


  • #3   15. nov 2018 Selv på de billigste kopi testere fra Ebay, Alibaba og wish plejer der følge en CD med eller et download link. Man kan jo ikke blot forvente at man til et kopi produkt blot kan anvende original software eller blot hente det.
    Til alle de VCDS kopier der florerer kører man også med en "hacket/knækket/cracket" software for det virker. Dvs. man kan ikke blot, som med originalt, blot hente den nyeste version og anvende denne.

    Hvis det blot er til udlæse fejl er en dongle og en mobil app. en ok løsning, ellers har jeg faktisk selv anvendt et kopi VCDS kabel til diverse små opgaver og udlæsning. Der er dog en del skræk historier der florerer og folk der har fået "kuk" i kodning ved anvende et sådant.


  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   15. nov 2018 Det er der ikke. Har ogs vcds.
    Men jeg ville bare gerne ha min delphi til at virke.


  • #5   15. nov 2018 tag fat i forhandleren.

  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   15. nov 2018 Hvis jeg nu finder Würth wow.
    burde den så at virke med min kopi tester


  • #9   16. nov 2018 Også skal der vist ikke være internet forbindelse på den pc du skal bruge din tester på ellers siger du farvel til din tester

Kommentér på:
OBD tester

Annonce