{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

hjulnav str golf 4 1998 {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri, har skiftet bremser på min golf 4 gti fra 1998, alt i bremsedele passer perfekt, men da jeg så sætter mine 18" bbs fælge på rammer hjulnavet på bremseklodsen og ridser hele hjulnavet på fælgen. har tjekket lidt op hvad std str på nav er og den siger 57,1 og mine er på 82 kan detskyldes det? det er bare mærkeligt for problemet var der ikke før der blev skiftet bremser, og alt er korrekt til min bil intet for stort eller for småt er der nogle der har oplevet samme problem og hvad gjorder i for at løse det.

tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjulnav str golf 4 1998
  • #1   5. maj 2019 Det er vel ikke fordi dine caliberen/klodser er kommen længere ud mod fælge af. ved der er kommen nye klodser på. har set det ske før. hvor folk har monteret et sæt fælge på en bil med halvt slidte klodser og hvor de lige passer. og med nye klodser så går de på.

  • #2   5. maj 2019 Og det eneste du kan gøre er at tage de klodser af og slibe de få mm af hvor fælgen går på. eller så kan nu sætter Spacer på. men så kommer fælgen længer ud mod skærm kanten . Så om der er plads der ved du selv. ellers så andre fælge men jeg ville nok slibe de få mm af klodsen/jern bagside så de ikke går på igen. Og ang Center nav der skal du jo bare have center ringe på. fra de 82 til 57.1 så din fælge er centreret.

  • #3   5. maj 2019 tak for hjælpen men ville du ikke bare finde nogle nye 18" fælge med 57,1 nav istedet for og slibe klodsen det er brembo der sidder på så har ikke lyst til bare og slippe dem hvis du kan følge mig har original vinter fælge jeg sætter på midertideligt ! istedet !


Kommentér på:
hjulnav str golf 4 1998

Annonce