{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford tandrem interval
  • #2   27. jun 2019 De må være gået på ferie til at de ikke ringer tilbage når man har lagt en besked til værksted flere gange.

  • #3   27. jun 2019 tænker nu de har åben hele ferien

  • #4   27. jun 2019 Det var ikke mit spørgsmål om de havde åbent, men om i ved hvad tandrem intervallerne er på den model?

    Mht. spørgsmål om hvor længe motoren kan køre, var det selvfølgelig i forhold til en vedligeholdt motor.


  • #5   27. jun 2019 Din motor kan vel køre til den springer. ??

    Du skriver jo selv at du har læst mange forskellige svar om dit emne, så vil da også mene at Ford må være dem du skal spørge, for vi ved jo ikke hvem der har vedligeholdt din bil, og hvilket mærke rem der er monteret sidst, eller om den aldrig er blevet skiftet overhovedet.
    Det må du da kunne se logikken i, istedet for at plive pigefornærmet


  • #6   27. jun 2019 Buggi, kan du ikke svare på mandens spørgsmål, hvorfor så svare.?
    Han har kontaktet værksted (vis du kan læse)
    Manden kan sku da godt regne ud, den kan køre til den springer, men er det mandens spørgsmål ?
    Nej nej. Kan du lave flere problemer?
    Han spørger efter viden, fra en med samme bil og motor.

    Har du det? Nu ikke bliv pigesur.


  • #7   27. jun 2019 service interval for tandrem er. Udskift for hver 200 000 km (eller efter 10 år, hvad der indtræffer først)
    slå den evt selv op her http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do;jsessionid=CE64p4buRxSi7Rc1YCNsHXz9O0CfYNpBdCI9nqCh.eccvas1900j


  • #8   27. jun 2019 Kristian

    Læs hvad jeg skriver...
    Der er forskellige producenter, og sikkert flere intervaller fra de forskellige producenter.
    Derfor vil han få forskellige svar, da mange dataprpgrammer har forskellige intervaller, og alt efter hvilket klima bilen kører i...
    Er det svært for dig at læse.

    Og man kan ringe i åbningstiden eller bare lige køre forbi.


  • #9   27. jun 2019 #1 syntes jeg for ikke så lang tid siden fik en kommentar fra dig, noget med at svare og ikke være nedladene.
    Kan forstå at i dit optik er dobbeltmoral, dobbelt så godt smiley


  • #10   27. jun 2019 Rolig nu alle sammen.

    Jeg stiller et konkret spørgsmål, og forventer et svar, så lad vær med alle de der dumme kommentarer.

    Det lykkedes mig at komme igennem til Ford, de fortæller at 1.6 motor kører tandrem interval på 140. 000 KM, mens 1.8 udgaven kører hele 200.000 KM på samme tandrem før den skal udskiftes.

    Nu mangler jeg svar på mit spørgsmål om levetid på motor, hvis den bliver vedligeholdt og serviceret.
    Er det ligesom andre tyske biler hvor de kan køre op til 500.000 KM før motoren kollapser??


  • #11   27. jun 2019 altså det jeg skrev..

    Ingen kan fortælle dig hvor længe en motor holder, men det er ikke unaturlig at diesel motor køre 500.000km eller mere.
    Men som andre skriver så har service noget at sige og din kørestil, om du køre med 2 tons trailer hver anden dag o.s.v


Kommentér på:
ford tandrem interval

Annonce