{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Audi a3 8l 1,6 Problemer. {{forumTopicSubject}}

Står med en audi a3 1,6 8l aut. Som nu ikke vil starte, den startede med at sætte ud ved lave omdrejninger, nogen gange gået ud men kunne startes igen. Men nu vil den ingen ting. Når den satte ud larmede den fra indsugningen, som om et spjæld har svært ved at åbne...???
Den kørte fint når man pressede den.... så var der ingen ting..
Den for benzin og gnist,
Men det mest irrenterende er dog, jeg ikke kan få lov at til at sætte tester på den hopper bare af, jeg har prøvet med vcds, delphi, og 2 andre uden held..

Ved det er lidt af et long shot, men håbede på der var nogen herinde fra der måske vidste noget

Vh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 8l 1,6 Problemer.
  • #1   28. jul 2019 Lyder mere som kompression er røget få lavet en test på den

  • #2   28. jul 2019 Det lyder bare som om der kompression på? men den indsugning ved du om der sidder noget spjæld i, altså udover gasspjældet, tænker bare om den kunne have ædt noget derinde, så det blokkere, det er også bare irreterende at jeg kan få tester på...

  • #3   28. jul 2019 Der kun tage den af og se men burde den ikke . tror mere den har skudt baglæns fordi den ikke takter helt eller andet prøv kompression test

  • #4   28. jul 2019 Har du en uorginale radio monteret i din bil ? Vis ja så tag og koble den fra og prøv at sætte tester igen. da sådan en radio kan lave kuk i obd/can systemet. Men jeg syns også det lyder til den skyder tilbage som der bliver skreven også. Vis den er hoppe i tandremmen eller den har brændt en eller flere ventiler evt.

  • #5   28. jul 2019 Jeg vil lige prøve det med radio.. Jamen den kørte bare fint nogen gange og hvis den satte ud så hjalp det give den lidt at leve af... så tænker bare hvis det tandremmen ville den da køre mærkeligt hele tiden??















  • #6   28. jul 2019 Har lige haft en A3 med samme motor, indmaden i katten var raslet løs, og gik til sidst helt på tværs , så motoren ikke kunne starte. Løs indmad kan få bilen til at køre meget forskelligt og når den blokerer, kan den ikke rigtig suge luft ind i motoren....

    Og Jo, der er "ulige lange indsugningsrør" på sådan en. Altså med spjæld i indsugningsmanifolden. Har dog aldrig hørt om andre fejl end den ventil der styrer spjældet. ALT kan dog gå i stykker smiley


  • #7   29. jul 2019 sjovt jeg ikke tænkte på det for har lige haft en golf 5 hvor visker lys og nogen gange ikke ville starte
    det var 13 pol stik boks bag i der total lavet ged i strømmen


  • #9   29. jul 2019 Det kommer frem

Kommentér på:
Audi a3 8l 1,6 Problemer.

Annonce