{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

forsæder {{forumTopicSubject}}

hej noget der ved om forsæder fra en Toyota Corolla e120 01/06. passer i en Toyota yaris gen 1 03/06. kan se de sæder der sidder i en Toyota yaris 1.5 t sport. liger fuldstændig sæder i sådan en Corolla e120. og de er noget pænere end de standart forsæder en yaris har. da jeg skal have udskiftet hele kabinen i min. og så ville jeg heller købte Corolla forsæder vis de passer. og så sorte orginale bagsæder og dør paneler til yaris. Så er der nogen der har prøvet det ?. for passer de ikke lige over så sætter jeg bare komplet sort kabine i den fra yaris af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsæder
  • #2   7. sep 2019 Du mener vel airbag stik :). selve det stik er jeg ligeglad med at ændre da det har jeg gjort tit ved at klippet og lodde nyt stik på der passer. men det selve glide skinner beslag jeg er i tvivl om passer lige over til under forsædet.

  • #4   7. sep 2019 Skal taget den kabine ud af den yaris jeg skal bruge her i ugen.Der holder en Corolla ved siden den så når jeg har taget den kabine ud. Så kan jeg da prøve tage et sæde ud af den Corolla og se om det passer i den jeg tager kabinen ud af. Så får jeg jo svar på om de er monteret ens i bunden :-). for vis de er ville jeg godt nok helst have de to for sæder fra en Corolla af. da de er bygget noget federe end de flade standart sæder en yaris har.For det er godt nok nogen rigtig kedelige sæder i har sat i de alm yaris biler. med mindre det er en 1.5 t sport . da de er bygget lige som Corolla sæder.

  • #5   7. sep 2019 For her er den slags der er normal i en yaris som der også sidder i min bare de er røde i dør sidder og side plade på sæder og ryg. Der har jeg så funden en fra samme årgang mangen til bare i hel sort.

    profilbillede
  • #6   7. sep 2019 og her er en 1.5 sport kabine jeg fandt på nettet. se hvordan forsæder ser ud. nu ikke alverdens pris for det sat. bare for langt væk fra mig af.

    profilbillede
  • #7   7. sep 2019 og her er hvordan de ser ud i en Corolla e120 de er jo bygget ens i model. det her er så fra en 3 dørs. vil så taget dem fra en 5 dørs. så har ikke noget at bruge det vippe noget til. men vil da prøve at se om de passer for det vil pynte en del i bilen. end de total kedelige flade sæder.

    profilbillede
  • #8   8. sep 2019 Jeg vil også være med,

    du mener vel selestrammer. smiley

    uanset skinne, så kan det vel ikke være svært at få lave noget jern selv:)


Kommentér på:
forsæder

Annonce