{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Gearkasse og meget mere {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fiat grande punto 1.3 jtd diesel, der er købt af en bilforhandler, og han scammed mig. Motor, dør og bremser lys er tændt på panelet. Gearskift ser ud til at være ødelagt eller flyttet, da det ikke er på sin oprindelige position, vanskeligt at skifte til 1 og 2 gear. Du kan ikke åbne / lukke bagvinduer og døre. Jeg er bekymret for hvor meget dette vil blive. Hvad tror du, det sker med gearskift og motorlys, og hvor meget skal jeg løse det? ?????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse og meget mere
  • #1   10. dec 2019 jamen vis du har købt den for kort tid siden. så er det vel bare og få ham forhandleren til at lave den eller tage den tilbage.vis ikke han vil så blev medlem af fdm og få dem til at køre en sag mod ham.

  • #2   10. dec 2019 Er bilen købt billigt på et moms-nummer, så hænger du selv på evt. reparationer.
    Kiggede du ikke bilen igennem inden køb og prøvede en tur i den?


  • #4   10. dec 2019 Jeg elsker når man får de der halve eller kvarte historier på forums.

    Man får virkelig lyst til at hjælpe folk.

    Alle de der ting skulle være spottet da man prøvekørte bilen, men jeg er spændt på at høre resten af omstændighederne omkring den her gang forvirring.



  • #5   11. dec 2019 altså hvis du ikke har opdaget de ting der, så fortjener du sku at hænge på den selv

Kommentér på:
Gearkasse og meget mere

Annonce