{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

E36 springer sikring til vinduesvisker og radio {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en 323i E36’er som springer den 15A sikring der styrer vinduesvisker og radio ude i motorrummet - jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er.
Den får sprunget sikringen mens at bilen er “slukket” for hvis den står til tænding uden motoren er tændt virker det somregl men igår da jeg tændte motoren imens at viskeren kørte op - sprang den sikringen.

Efter at bilen er begyndt på det fis her - er jeg begyndt at kunne høre relæet der sidder nede under hanskerummet klikke, hver gang den slår til eller fra.
Ligeså snart sikringen er skiftet så virker det ubeklageligt indtil jeg slukker bilen og tænder den igen.

Har haft tester på og den melder ingen fejl - samt kan ikke se hvad der skulle gøre det. Det skete bare en morgen jeg var på vej på arbejde.

Mathias.

Opdatering så vidt jeg kan se er det sikring #44 - der springes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 springer sikring til vinduesvisker og radio
  • #2   2. feb 2020 prøv at starte med at hive stikket fra ved vinduvisker motor. Og se om den sikring stadig ryger. gør den ikke er din vinduvisker motor slidt op. Og vis den ryger den sikring så tag stikket af til din radio bag. Og derefter se om sikringen springer. gør den ikke er det intern i din radio der er tosset. er det en eftermarke radio? men hjælper det ikke at hive stikket af nogen af de ting. Så du nød til at gå ledningnettet igennem for brud til stel. til begge dele radio og vinduvisker motor.

  • #3   2. feb 2020 Jeg har pillet radioen helt ud så det kan ikke være radioen - jeg vil lige prøve det med viskemotoren - tak for svar! smiley

  • #5   2. feb 2020 JEg har prøvet at måle lidt hist og her og alt ser fint ud.
    Det er når jeg starter motoren at den brænder sikringen - det giver ikke meget mening??


  • #8   2. feb 2020 Claus G det vil jeg lige prøve i morgen - blev sgu lidt træt af at fejlfinde i kulden, så der er fyraften for nu??

Kommentér på:
E36 springer sikring til vinduesvisker og radio

Annonce