{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Bruno P
Bruno P
Tilmeldt:
22. mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Fartpilot {{forumTopicSubject}}

Hej.skulle der Møn være en herinde,som ved om ledningerne til fartpilot,på Opel Astra h fra 2005,er trukket selv om den ikke er født med Fartpilot?
Og hvis jeg ser efter kontakt til fartpiloten,kommer der kun den på koblingen frem,jeg kan eller ikke se hvor den skal sidde ved bremsepedalen,kan den virke sammen med kontakten til bremselyset?
Ville blive glad hvis der er en som ved noget om det.
Mvh Bruno.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartpilot
  • #1   4. jun 2020 Hej . Du skal købe armen, kontakten til pedalen, og så skal den kodes.
    Det hele er plug and play.
    Bare husk at der ingen pære er i speedometeret, så du kan se om den er on eller off.


  • Bruno P
    Bruno P Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   4. jun 2020 Til Skodakongen,tak for oplysning,så skal jeg bare købe armen,og kontakt til koblingspedalen,men hvor gemmer ledningen til kontakten på koblingen sig så? eller der skal måske ikke bruges en ledning.
    Mvh Bruno.


  • #3   4. jun 2020 Har fået det eftermonteret på en Astra H, og jeg købte kun armen. Fik den monteret og kodet og det hele virker inkl. symbolerne i speedometeret.
    Min er en Astra Twin Top Turbo fra 2006 - og den var helt klar til fartpilot, kan ikke garantere med din model.


  • #4   5. jun 2020 Jeg mener bare kontakten skulle monteres. Ikke noget med ledninger osv.

  • #5   5. jun 2020 Du behøver kun at købe armen.
    Koblings kontakten er frivillig.
    Bremselys kontakt arbejder sammen med fartpiloten som allerede ligger i bilens software fra fabrikken.


  • Bruno P
    Bruno P Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   5. jun 2020 Tak for beskederne,har hjulpet meget.
    Jo men hvis jeg så kobler ud uden at have deaktiveret fartpiloten,vil den jo tage en masse omdrejninger,kan se der er beslag til kontakten ved koblingen,men kan ikke finde ledningen med stikket på ved koblingen?
    God weekend.
    Bh Bruno


  • #7   11. jun 2020 Jeg har en Opel stående med fartpilot. Den fungerer pt som reservedelslager og jeg vil ikke flytte det over i min nye “gamle” Du må gerne købe det

Kommentér på:
Fartpilot

Annonce