{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermonteret fjernstart
  • #1   6. jul 2021 Jeg har hørt og læst meget om det, om det lyder ret smart. Men til hvad egentlig? Jeg har det på min nye Transit, og er aldrig kommet på et scenarie endnu, hvor jeg har benyttet mig af det? Hvad har du af tanker med det, måske bliver jeg klogere? smiley

  • #2   6. jul 2021 Halløj Simon. Det eneste det ville blive brugt til er for at starte bilen før jeg skal afsted om morgen hvis der er is/sne så kan de blive varm inden jeg hopper ud i den ??

  • #3   6. jul 2021 Nå ja okay, på det punkt er det smart. Men er et oliefyr så ikke billigere? Men det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på, at det kunne bruges til smiley

  • #4   6. jul 2021 Nej vil tro du kan installer Remote start selv for omkring en 1000-1500kr og en fyr til benzin ligger nok omkring en 6000+

  • #5   6. jul 2021 Jeg har både remotestart og oliefyr i min Ford Ranger.
    Jeg tvivler dog på at jeg reelt kommer til at bruge det ret meget.
    Fordelen ved remotestart over oliefyr er at man kan bruge det en varm sommerdag til at køle kabinen på forhånd.
    Ind til videre har jeg kun brugt det for at prøve eller demonstrere det, jeg har endnu ikke oplevet en situation hvor jeg har haft et decideret behov for at bruge det.


  • #6   7. jul 2021 Remote start kan ikke umidelbart eftemonteres på biler med fabriks startspærre.

  • #7   8. jul 2021 #6
    Det er nemt mok med sådanne en fætter her
    https://www.net-import.dk/shop/bypass-modul-magicar-232p.html

    alternativt er der nogen som sætter en transponder fast ved læseren der sidder ved tændingslåsen og på den måde gør den kan fjernstartes - ikke den bedste løsning da man så derved mister sikkerheden.


  • #8   8. jul 2021 Vi havde fjernstart på vores Mitsubishi Galant i sin tid og brugte det dagligt i vinterperioden.

    Ved at vælge fjernstart muligheden kontra fyr i bilen var udgiften til fyr alt for høj så derfor blev det til en kombi af alarm, og fjernstart.


Kommentér på:
Eftermonteret fjernstart

Annonce