{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Lars P
Lars P
Tilmeldt:
31. jul 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hyundai I30 starter ikke. {{forumTopicSubject}}

Hej, både min kones samt min fjernbetjening til vores Hyundai I30 årgang 2011 var mørnet,
trykknapperne var ved at falde af. Jeg købte derfor 2 nye nøgle huse og flyttede nøglestang batteri, printplade og transponder fra begge de gamle til de nye. Min kones nøgle virker fint, Hun kan låse dørene op og i via fjernbetjeningen og starte bilen. Min nøgle kan låse dørene op og i, men jeg kan ikke starte bilen. Starteren kører rundt, men motoren starter ikke. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai I30 starter ikke.
  • #1   1. aug 2021 Uden og være helt 100% sikker, men vil mene den har mistet startspærren på den ene nøgle.

  • #2   1. aug 2021 Er du sikker på, at du fik den lille chip med over der sidder under plastikken?
    Lyser den i instrumentbordet med låsen, når du forsøger at starte?
    Hvad hvis du tager din kærestes nøgle med ned i bilen og så forsøger at starte med din egen nøgle?


  • Lars P
    Lars P Tilmeldt:
    jul 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   1. aug 2021 Hej begge, Oh boy.
    Jeg fiksede min kones nøgle for et halvt år siden ved at se en youtube video, og jeg mindes at den lille sorte startspærre faldt ud af boksen uden at jeg gjorde noget. Da jeg så fiksede min lå der i stedet en Gennemsigtig plasticdims og intet faldt ud. I og med at jeg kunne låse døren op og i, tænkte jeg at alt var på plads. MEN I HAR RET. Da jeg fik brækket siderne af nøglen kunne jeg skimte den lille sorte dims som denne gang sad rigtig godt fast. DAMN, at jeg havde glemt den smiley Må solen kaste sine stråler på jer i dag, i har reddet min. KONGER!


Kommentér på:
Hyundai I30 starter ikke.

Annonce