{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

centrallås {{forumTopicSubject}}

Har en ældre audi fra 99 hvor centrallåsen ikke virker (har den aldrig gjort). Den fjernbetjente nøgle, stoppede med at virke efter batteri skift, og det har ikke lykkedes mig at få den kodet manuelt igen.

Centrallåsen mistænker jeg er det hydrauliske der ikke virker.
Eneste lås der virker er førerdøren.

Nogle bud på en god og kompetent mekaniker som kender til elektronik? Nogle af dem der har fået æren af at kigge på det, har brugt lang tid, uden at kunne finde den generelle årsag.

Pfht.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  centrallås
  • #1   14. dec 2021 Hvor i verden er det?

  • #2   14. dec 2021 Kan du høre om vacumpumpe kører. Den ligger som regel helt ude i højre side i bagagerum under bunddække/aflæggeplads(bagved hjulkasse).
    Mvh. Gert


  • #3   14. dec 2021 #1 Helst et sted i Storkøbenhavn smiley

  • #4   15. dec 2021 #2
    Synes ikke at kunne høre den køre, hvis jeg prøver at bruge centrallåsen.
    Så vidt jeg husker er det en svag lille summe lyd der kommer når vacumpumpen bliver aktiveret?


  • #5   16. dec 2021 Så vidt jeg husker er det en svag lille summe lyd der kommer når vacumpumpen bliver aktiveret?

    Det er rigtigt og lyden skulle komme fra bagagerum som beskrevet. Det kan være pumpen der er død. Meget nem at skifte.


  • #6   21. dec 2021 #5 Det er rigtigt og lyden skulle komme fra bagagerum som beskrevet. Det kan være pumpen der er død. Meget nem at skifte.

    Det ville være fantasisk hvis det var så nemt :-).

    Nu ser jeg så at jeg faktisk ikke rigtig kan finde den reservedel der skal til præcist min bil, med mindre det er mig der søger forkert. Kan finde den til andre biltyper og motor-enheder, bare ikke: Audi A4 B4 1999 (92KW).

    Skal jeg måske have fat i en autoophugger, og hvordan med kodning - er der noget jeg skal være opmærksom her ifht. ny vacum-pumpe til lås kontra den gamle?


  • #7   21. dec 2021 Du skriver A4 B4, det må være A4 B5 du mener. Har du fundet pumpen og tjekket at den er død. Der står reservedelsnummer på pumpen så prøv at google nummer samt skriv det her. Jeg har vist en liggende, men der er ret mange modeller.
    Mvh. Gert


Kommentér på:
centrallås

Annonce