{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Benjamin P
Benjamin P
Tilmeldt:
27. maj 2022
Emner: 3 Svar: 5

Bmw 118d udlæsning af fejl {{forumTopicSubject}}

Hej min bmw 118d fra 2006 har svært ved at starte her i de kolde dage. Den starter ofte først i 3 forsøg. Jeg har lagt mærke til at når jeg sætter tændningen i kommer der nogle fejl koder som fylder displayet. (Disse fejl forsvinder når bilen starter) Normalt ville ikonet med at gløderørene varmer komme frem, men det er som om fejl koderne blokere dette og ikonet kommer derfor ikke frem.

Jeg har været ved værksted med problemet, men de kunne ikke finde en grund til den har svært ved at starte. De sagde også de ikke kunne få lov til at slette de fejlkoder der kommer op. Så jeg ville spørge om nogle ved om et bmw værksted ville kunne slette disse fejl? Og om nogle har en ide til hvad det ellers kan være. Det skal siges det ikke er batteriet, da det er blevet ladt helt op men oplevede samme problem. Jeg vil også høre om det bare er normalt det tager flere forsøg at starte en gammel diesel og at det der “forvarmning” ikon ikke altid kommer frem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 118d udlæsning af fejl
  • #1   14. dec 2022 Fejlene kan ikke slettes hvis der er et problem. Så vil de blive ved at poppe op.

    Hvis dit forvarmersystem ikke fungerer er det klart den er længe om at starte.


  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    maj 2022

    Emner: 3 Svar: 5
    #2   14. dec 2022 Fejlende forsvinder så snart motoren starter og kommer ikke frem igen efter. Værkstedet jeg var ved kunne slet ikke se fejlene med scanner og det er derfor mærkeligt at de kommer frem. Alle tingene virker også fint når man køre. Og tror forvarmnings programmet virker fint men kan ikke se det aktivere og hvornår det er færdigt. Da der på displayet står et ikon for dsc fejl og man derfor ikke kan se det forvarmning ikon der ligner 2 fjeder. Og bmw har designet det så smart der ikke er en lampe for det men at alting skal vises i det lille display. Tænker jeg må kontakte et rigtigt bmw værksted måske de ved mere om det end det jeg besøgte.

  • #3   14. dec 2022 Ja det er nok bedst at kontakte BMW. Det lyder underligt.

Kommentér på:
Bmw 118d udlæsning af fejl

Annonce