{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Tilmeldt:
2. mar 2018
Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4

Passat 1, 9 Tdi, batteri lampe fejl ?? {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen, rigtigt glædelig lille jule dag ??, jeg har bøvlet med at få starter til at fungere hvor det så var signal fra nøgle til starter, , af med starter på med den igen, så lyste batteri lampe,, ååe nej tænkte jeg,ud og pill minus pol af og desværre rigtigt nok bilen går ud....

Generatoren af,,, nyt kuld, generatoren på igen, nu lyser den på halv styrke batteri lampen, generatoren er målt og den giver det den skal,,, hva fanden er der galt med den bil ????

Venlig hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 1, 9 Tdi, batteri lampe fejl ??
  • #1   23. dec 2022 Hej
    Det er jo svært at sige, men et gæt ville være at batteriet er dødt samt generator, hvis lampen lyser i instrumenteringen, så er der noget galt et sted.
    Har du tjekket alle stel ledninger, eventuelt afmontere dem og rense forbindelserne med smergellærred.


  • #2   23. dec 2022 Har du muligvis glemt at montere en ledning på den tykke skrue med batterikablet på starterrelæet - det vil nemlig lige præcis give den fejl som du oplever

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #3   24. dec 2022 Batteri er god, kan kablet fra batteriet røre en stel mon?

  • #4   24. dec 2022 Hvordan har du testet batteriet?

    Det er en god idé at lytte til Polobjørn, han er rimelig skarp til sådanne fejl


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #5   25. dec 2022 Batteri giver 12.20 volt ???

  • #6   25. dec 2022 Det kan du ikke bruge til særlig meget, du skal det have testet af en proff

  • #7   26. dec 2022 De 12,20 volt du måler på batteriet - er det med motoren startet ???
    Hvis det er det lader din generator ikke - kontroller at der er plus på den tykke ledning på generatoren !!!


  • #8   29. dec 2022 min ville kun lade med ca 7A i tomgang. det er meget for lavt. men ingen ladelampe tændt
    min billige tester sagde osse generator fejl... der var gået en diode . viste det sig..

    den kunne finde på at aflade batteri på 6timer, ny generator på så kører du igen


Kommentér på:
Passat 1, 9 Tdi, batteri lampe fejl ??

Annonce