{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Køb af dæk via Daekleader {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har bestilt 4 nye sommerdæk online hos Daekleader som bliver leveret til et værksted relativ tæt på min bopæl, der har samarbejde med firmaet, og hvor dækkene senere skal monteres.

Er der nogen, som har prøvet at handle hos Daekleader på den måde?

Bliver man egentlig kontaktet at værkstedet når dækkene er ankommet, eller skal man selv holde øje med, om / hvornår de bliver leveret og så booke en tid?

Jeg synes ikke, det fremgår helt klart af Daekleaders hjemmeside.

På forhånd tak for info!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af dæk via Daekleader
  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    dec 2023

    Svar: 3
    #1   16. apr Du bliver kontaktet,jeg har købt dæk gennem dem nogle gange og på denne måde.det er gået fint og nemt hver gang

  • #2   16. apr @Henrik S - Takker, jeg afventer lige og ser så smiley



  • #3   17. apr Den gamle bestilte ved et sæt, og vi valgte et deres "samarbejdsværksteder".
    Da han ikke havde hørt fra værkstedet tog han kontakt til dem, og de fortalte at de ikke havde en aftale med daekleader.
    De havde ikke modtaget den gamles informationer og vidste ikke at dækkene vil komme, men de var et dækcenter og vil gerne hjælp. Efter ca. 14 dage fra bestilling modtog dækcenteret dækkene og kontakte den gamle.

    Hvis han ikke havde tage kontakt, vil han ikke have fået besked om at dækkene var klar til montering.


  • #4   17. apr @Søren J. - Jeg takker for infoen. Jeg har hele tiden haft i baghovedet, om Daeklaeder mon overhovedet har en aftale med det værksted, som jeg "valgte", da jeg bestilte dækkene. Jeg har nemlig hele tiden undret mig over, at de jf. deres hjemmeside har mange samarbejdspartnere, og det er kun i Danmark. Hvis de også leverer til andre lande, så er det jo et næsten uoverskueligt antal værksteder, som de skal have aftaler med. Det kan jeg have mine tvivl om er tilfældet.

    Jeg kan se på min GLS-app, at dækkene faktisk er blevet leveret nu, så der er ikke andet for, end at jeg må kontakte værkstedet og håbe på det bedst smiley smiley


  • #6   17. apr @Sejr N - Det er desværre min erfaring, at mange dækcentre tager ekstremt "pebrede" priser, for montering og afbalancering, hvis dækkene ikke er købt hos dem (måske forståeligt nok, da de ikke gider, at folk køber eksternt og så ulejliger dem med monteringen). Det er nogle år siden, hvor jeg forespurgte hos et lokalt dækcenter, og jeg mener, at jeg fik et "tilbud" som lød på over 300 kr. pr. dæk



  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    dec 2023

    Svar: 3
    #7   17. apr Så skal i søge til Midtjylland næste gang der tager de fleste ca 700- alt Inc med papir

  • John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 4 Emner: 1 Svar: 82
    #8   23. apr Prøv at regne på hvad Thansen tager for dæk skift! Helt uhyrlige priser. Det er lige før de tager penge for den luft de putter i hjulene. Og så de billige kineser dæk de sælger. Imperial f.eks vinterdæk som stadig kører 35kmt når alle de andre står stille.

  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #9   23. apr Jeg har handlet der et par gange. Bestilte 4 sommeredæk af mrk Pirelli. De blev leveret af tre gange. 2 -3 uger. Dækkene var fine nok men, de var fra 3 forskellige afsendere og med 3 forskellige fabrikations-datoer. De generer sig ikke for at sælge år-gamle (ubrugte selvfølgelig) dæk uden at oplyse om det. Men dækkene fejler ikke noget i mit tilfælde. Bare overliggere.

Kommentér på:
Køb af dæk via Daekleader

Annonce