{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Sikring sprunget eller ej ? {{forumTopicSubject}}

Hej, er ved at fikse noget på min positionslys, dvs det der sidder HELT ude i hver side på min corolla... Da jeg afisolerede dem, og havde strøm på ledningerne imens, kom jeg til at knalde dem sammen... Og bank, eller KLIK.. Så gik lyset i positions...

Er vi ikk enig om at jeg har knaldet en sikring så ???

Og hvorfor fanden kan jeg så ikk finde den sikring der er knaldet.. ? Der sidder slet ikk nogen sikring deri hvor der faktisk skulle i følge min instruktionshåndbog!?


hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikring sprunget eller ej ?
  • #1   25. jun 2007 jo du har knaldet en sikring, så må du igang med a måle dine sikringer igennem hvis du ikke kan læse dig frem til hvilken det er

  • #2   25. jun 2007 ej nico kan man ?

    fuck jeg må ta mit grundforløb om så..

    han ku jo måle hvis han var i tvivl er jo lige så hurtigt som a kigge. en sikring kan godt være sprunget og svejst sammen igen...


  • #5   25. jun 2007 ja enten prøver du og måle dem igennem med noget gennemgangs tester af en art.

    og du kan godt være heldig og se på en sikring om den er gået hvis du kigger ordnelig efter. mange gange kan man se om den er gået over de i midten.

    men gik inde i sikringsboksen i kabinen og den i motorrummet


  • #6   25. jun 2007 My bad, har kigget efter den forkerte.. !!!!

    Jeg kan ikke finde det sted hvor sikringen til positionslys skal være ???!!!

    Nogen der ved hvor ??


  • #7   25. jun 2007 Siden hvornår kan man ikke se på en sikring den er sprunget??

    Den var da ny. Har oplevet løse tråde inde i sikringerne nogle enkelte gange så der ikke var gennemgang periodisk.


Kommentér på:
Sikring sprunget eller ej ?

Annonce