{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  626 2.2 GD tænding
  • #1   11. aug 2007 det kan meget vel være. jeg har haft en magen til. og der var det modulet der var dødt da tændingen forsvandt

  • #2   11. aug 2007 håber jeg også at det er vi har snart prøvet alt bare uden held til at få en gnist


  • #3   11. aug 2007 jeg har set samme problem på denne bil det er det lille tændings modul som du os siger det sidder derinde under strømfordeler dækslet

  • Casper L
    Casper L Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   14. aug 2007 Det er meget sandsynligt tændings modulet. Har haft 2 mazda 626, der har kørt over 200.000km, så ryger modulet, så det har jeg prøvet at skifte et par gange. Det koster 700-1000kr og er rimeligt til at skifte selv. Det sidder i strømfordeleren og du skal fjerne noget der ligner 4-6 skruer, så er det ude i hånden

    "normalt" så plejer bilen bare at slukke motoren, lader man den stå i ca 1 time, så kan den tænde igen...Så køre man køre 5min til 1 timer...så gør den det igen. Hvis den har gjort sådan op til, så er det 100% tændings modulet


  • #5   14. aug 2007 det har den ikke men den var begyndt at blive svær at starte til sidst og lod man den så stå i nogle dage kunne den igen men denne gang begyndte den på det samme igen med den virkning at den er helt død nu der kommer ikke bare en lille gnist mere den er helt død

Kommentér på:
626 2.2 GD tænding

Annonce