{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

mystisk rumlen {{forumTopicSubject}}

jeg har et lille problem jeg ville høre om nogen har en løsning på, min bil rumler underligt lige omkring 80 km i timen, det lyder næsten som når man rammer de hvide streger i rabatten. jeg har lige fået skiftet trækaksel, men lyder det ikke mystisk hvis det er den der siger sådan, hvad kan det ellers være. nogle forslag???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mystisk rumlen
  • #1   26. okt 2007 Fejl i afbalanceringen, hjulleje, færdig støddæmper.. Vælg selv...

  • #2   26. okt 2007 hjul leje eller et dæk der er savtakket

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #3   26. okt 2007 nejnejnej

    du kører ned til nærmeste grill-bar og køber en STOR BØFSANWICH med sovs og hele slammet på.

    nårh du ædt den så rumler det ikke længere når du køre en tur smiley


  • #4   26. okt 2007 Kunne godt lyde til at være et hjulleje der er stået af - og garanteret i den side hvor du har fået skiftet trækaksel

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #5   26. okt 2007 glemte lige

    min ene fælg er lidt skæv, så ved 70km/t rumler min også og rykker lidt i rattet (dog ik ret meget)

    ka det være sådan noget ?


  • #6   26. okt 2007 Snoopy L

    Du er da også bare all knowing! Jeg er enig med Snoopy L!


  • #7   26. okt 2007 tak for hjælpen, havde jeg ikke lige tænkt på. det er sikkert det.... tror jeg kvitter bøfsandwichen. sovs det er sku en af jydernes underlige vaner. det skal der sku ikk i en BØF..

  • #8   26. okt 2007 mine fælge og dæk er næsten nye, så tror ikk det kan være det, det må næsten være lejet.., men hvorfor brokker det mest lige i den hastighed, og nogengange holder det op

  • #9   26. okt 2007 Ja søren J ville jeg gerne kunne svare dig på men en måde du hurtigt kan finde ud af det er at køre ud et sted hvor der ikke er så mange biler og helst en lige strækning så kan du dreje skarpt mod højre og venstre og hvis rumlen bliver mindre af at dreje skarpt mod højre er det dit højre forhjulsleje og omvendt mod venstre =)

    Men du siger du har fået nye dæk på? Er det vinterdæk?


  • #10   26. okt 2007 nej det var fælge jeg købte da jeg fik bilen for 4 mdr siden, så helt nye er de ikke, men perfekt afballanceret og ingen rysten i rattet, masser af mønster. men det der vil jeg prøve engang... synes altså os lyden bliver lidt mindre voldsom når man sætte bilen i frigear og bare triller, men det gir måske mening også

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #11   26. okt 2007 mit leje er smadret bagi i venstre side

    prøv at køre med jævn fart og stille trække bilen til højre, og så til venstre BLØDE BEVÆGELSER

    så ligger du vægten skiftevis fra side til side og burde kunne høre et ødelagt lege snure mere når du drejer den ene vej end den anden.

    gir det mening ? min brokker sig ihvertfald i lange bløde sving hehe


Kommentér på:
mystisk rumlen

Annonce