{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Auto-auge olie temp. ur {{forumTopicSubject}}

hej alle.

er der nogel der har erfaringer med dette ur.

Mit problem er at den medfølgene temp. føler har 2 ledninger (sort og Hvid) - men brugsforvirringen skriver kun om en med et ben.

Jeg ved urets signal er en stel, for når den ligges direkte til stel giver uret max udslag,

Min logiske sans siger mig jo så at den ene ledning skal ligges direkte til stel og den anden til signal. men synes ikke det virker.

Nogen der har oplevet det samme?

for mig virker det som om det er en forkert føler, også ikke helt :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Auto-auge olie temp. ur
  • #1   30. okt 2007 der er vel en stel ind og når modstanden så falder og stelforbindelsen bliver bedre igennem føleren stiger viseren i uret.

    Så stel ind og stel ud. Hvis du forstår


  • #2   30. okt 2007 hva for en model er det jeg har de hvide i min bil og der er en kun en ledning på føleren

  • #3   30. okt 2007 Ville også mene det var nok den fik stel igennem kontakten, men det er mit umiddelbare bud

  • #4   30. okt 2007 det er også det ejgmener. derfor forstår jeg ikke der er 2 ben på føler :-S

    jamen det er Autogauge Smoke med alu-kant.

    beskrivelse viser også kun en føler med 1 ben.

    skal nok rode ldit emd det igen imorgen. meningen avr det skulle virker til weekenden. pisse træls amn ikke kan holde øje med ladetrykm olie-temp og olie-tryk.

    Olie-tryk uret virker fint nok. og der er også kun et ben. og hvis man tager signal fra oletryks følere til olie temp uret giver den også udslag. så ved ike om jeg bare har fået en forkert sensor med...


  • #5   31. okt 2007 hvis det er smoke serien så mener jeg der er samme føler til temp og tryk der er noget med de skal sidde sammen men kig på din tegning igen og være sikker på det er den rigtige du kigger på

Kommentér på:
Auto-auge olie temp. ur

Annonce