{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.001 visninger | Oprettet:

El hjælp til Mercedes Vito søges {{forumTopicSubject}}

hej Forum. Jeg har en Mercedes "espaniol" Vito model 110D (638)
Den har som så mange andre mercere lidt el fejl, Og jeg vil blive taknemmelig for lidt hjælp.

Vi starter med det nemme.
Mine tåge forlygter virker ikke. Det er pga. en løs forbindelse i "armen" bag rattet. Det virker nemlig når jeg blinker til højre eller trækker lidt i armen.
Men hvordan kommer jeg nemmest ind til den løse forbindelse?
Vel og mærket uden at splitte det hele ad til ukendelighed.

Problem 2
Min kabine blæser virker ikke på trin 1. Hvad kan fejlen skyldes og hvad skal der til for at løse denne.

Og så skal jeg spørge til nogle ledninger in general.
Ledningsspørgsmål 1:
Hvilket relæ under sædet styre det lange lys? Evt. farven på en af ledningerne hertil. Jeg har monteret ekstra langt lys og vil gerne have det til at køre sammen med det almindelige. Ledninger, sikring, lamper og ræle er monteret og virker som det skal.
Jeg mangler blot en fødeldning til relæet som pt. bliver styret med et stik i cigaret tænderen. Hvilket er ret usexet egentligt. smiley
Ledningsspørgsmål 2:
Montering af Pwatch.
Hvis en har en anbefaling til hvilke ledninger jeg skal benytte mig af (Farve og placering under instrumentbordet) så vil det spare mig for en masse besvær og jeg vil takke en masse gange herfor.
Der skal bruges en stel (Klemme 31?), en fødeledning med konstant spænding (Klemme30?), dog skal der være en målbar spændingsforskel (0.1V) på denne i forbindelse med start af bilen, Men det er der vil på alle ledningerne i bilen i forbindelse med start er der ikke?
Og så en tredie ledning hvor der er spænding på når bilen er tændt. (Klemme 15)

Jeg takker mange gange på forhånd.
P.S. Jeg skal nok uploade nogle billeder en dag.
Med venlig hilsen.
Velo

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
El hjælp til Mercedes Vito søges

Annonce