{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Mekaniker søges til virksomhed {{forumTopicSubject}}

hej

Jeg har for 2 år siden startet egen virksomhed forbundet med styling. mekanik og udstyr til biler. virksomheden har indtil nu kun fungeret på nettet, men vi har nettop valgt at udvide da vi har fundet et godt værksted her på fyn. her har vi udstyr og muligheder for at lave alle former for reperation og styling af biler.

Virksomheden har indtil i dag været ejet af 2 personer hvoraf den ene nettop i dag har valgt at stoppe da han gerne vil opleve andet heri verden smiley

Der er så trådt en mand ind siden så vi nu dækker alt inden for styling, lyd , lys, rustbehandling m.m. men vi har valgt at give endnu en mand et tilbud så virksomheden vil være ejet af 3 personer

I den forbindelse sørger vi ny mekaniker. så hvis du er har stor interesse for bilfaget og går og drømmer om at starte op selv. måske er du mekaniker eller har erfaring med andet inden for området.

Det er ikke vigtigt at du ved en masse men er selvfølgelig en fordel, det vigtigste er at du er vild med biler og tør tage nogle chancer forbundet med at starte selvstændigt.

jeg er klar til at give dig en masse nye informationer hvis du findet dette interessant. skriv til mig her så ´kan jeg ringe dig op så vi kan snakke lidt om hvordan og hvorledes smiley

P.S. Hurtig indtrædelse er muligt .

Venlig Hilsen Per T


Kommentarer på:  Mekaniker søges til virksomhed
Kommentér på:
Mekaniker søges til virksomhed

Annonce