{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

import af bil, gul plade {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Nogle der ved hvad afgiften er for privat personer(ikke moms registrerede) der henter en personbil i tyskland, nærmere forklaret en stationcar under 2T, river bagsæderne ud, og smider den på gule plader.

Kan det passe at det er hvad den gældende model er værd/kan købes for hos en forhandler idag, gange en procent sats?

Og hvad hvis man var moms registreret? hvad skulle man så betale i afgift?

Håber der er nogle som kan hjælpe...tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af bil, gul plade
  • #1   16. maj 2008 altså jeg er selv på udkig efter gul plade bil, og jeg har ladet mig fortælle man ikke bare kan rive sæderne ud den skal, til et sted som laver dem om så den opfylder nogen sikkerheds krav.

  • #2   16. maj 2008 øhh så er min da ikk lovlig ?? har da selv flået sæderne ud af den. og klaret alt det der told og skat bras uden nogen som helst anmærkninger..

    tror nu mere det er nogen mål krav der skal overholdes smiley

    jeg gav 90% i afgift da jeg i sin tid fik den vurderet af dem og det var af den pris jeg købte bilen til uden afgift


  • #3   16. maj 2008 altså om du er moms registreret betyder jo ikke det store. det betyder bare at så slipper du for momsen men så må derikke køres privat i den. det lyder ikke til at du har et firma så det kan du ivertfald ikke

Kommentér på:
import af bil, gul plade

Annonce