{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

Anbefal en mekaniker i århusområdet {{forumTopicSubject}}

Da jeg efterhånden har haft en del trælse oplevelser med mekanikere der skriver ekstra timer og reservedele på leder jeg efter nogen med gode erfaringer.

Mekanikeren skal kunne fikse en Ford KA (simpel) og tage en fair timeløn OG så skal han være til at stole på med pris, timeantal og leverings tidspunkt.

Skriv frem med positive oplevelser og mekanikere i kan anbefale i århus og omegn.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en mekaniker i århusområdet
  • #1   19. aug 2008 Øh.... hvis det lykkes, så prøv også at se om du har held i lotto smiley

  • #2   19. aug 2008 lol... ahh der må da være nogen der bruger en mekaniker de er tilfreds med som ikke koster en formue.

  • #3   19. aug 2008 Prøv Carsten ved Gl. Egå Autoservice, Øster Kringelvej.
    Han er rimelig og dygtig.


  • #4   19. aug 2008 Ryberg og søn i risskov. lige over for bil aktionen.

  • #5   19. aug 2008 Tag ud til dit autoriserede Ford værksted? smiley

    Ryberg og søn har jeg også hørt godt om.. Deres værksted er bare et bombet lokum smiley


  • #6   19. aug 2008 quickpot åbyhøj

  • #7   19. aug 2008 hehe har prøvet ford det var ingen succes og så tager de 585,- ex moms i timen :S


    Jeg prøver at tjekke de forslag ud der er kommet indtil videre (pånær quick pot da den kæde har bonnet mid for en komplet udstødning på min xantia og så kun skiftet forpotten smiley ).


  • #8   20. aug 2008 Du skriver du søger nogen der vil lave bilen uden at snyde, og gøre det ordentlig, virker det ikke dobbeltmoralsk og så sige at ford er for dyre... Det lyder til du vil ha det ingen kan få, kvalitet til en billig penge uden brok...

  • #9   20. aug 2008 @Klaus
    Nej?
    Bare fordi man søger et ordentlig mekaniker betyder det jo ikke at man synes at 750kr i timen er i orden når det primært går til et brandet værksted som betaler stor husleje og har tonsvis af maskiner, når det man skal have lavet kan laves af alle mekaniker uddannede som har et lille værksted.

    Du får det til at lyde som om det er i orden at blive snydt for 3-400kr i timen?

    Jeg er af den holdning at de fleste mekanikere kan lave basale biler som min uden problemer og derfor støtter jeg gerne en lille selvstændig hvis han er reel og laver et godt stykke arbejde i stedet for at give ford det dobbelte for det samme stykke arbejde.

    Har du selv bil? For så burde du have oplevet at kvaliteten af arbejdet varierer kraftigt fra værksted til værksted og uafhængigt af timelønnen.


  • #10   4. jun 2009 Ja, jeg kan ligesom Ulrich kun anbefale
    Gl. Egå AutoService.

    Østerkringelvej 25 (:

    Carsten er en super rar mand, er meget fair med prisen, og laver tit mere, end hvad han bonner dig for.
    Og der vil jeg sætte mig ord på at du ikke bliver snydt !


Kommentér på:
Anbefal en mekaniker i århusområdet

Annonce