{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

! ! ! EL I BMW - - -HJÆLP ! ! ! ! ! {{forumTopicSubject}}

Hey alle bmw-folk

Jeg er blevet den heldige/uheldige ejer a en bmw e34 525i 24v fra ´90, som driller mig en hel del med el´en... faktisk så meget at bilen er nødt til at stå stille. ! ! !

Nogle gange, faktisk næsten hele tiden lige pt., virker hverken kabine-lys, viskere, (dog virker sprinkleren), board-computer, radio, centrallås og el-ruder.
Lys udvendigt på bilen, instrumenterings-lys og blinklys virker fint...... skal også sige at jeg godt kn tænde kabine-lyset på kontakten, men det tænder ikke når døren er åben. Når det så er sket, at alt dette ikke virker, så har jeg taget minus-polen a batteriet i ca. 5-10 min., og så sat den på igen.... og så virker det hele lige pludselig.... men næste gang jeg slukker bilen, og vil starte igen, så står jeg 9 ud a 10 gange i samme problem igen.... af med minus-polen i et par minutter......

Det er da til at blive fuldstændig idiot af.....

Har måske en idé om at der sidder et relæ et sted, som driller gevaldigt.... men kan intet sige med sikkerhed...
Håber der sidder nogle herinde der har haft samme problem, og har en løsning på dette.

På forhånd tak.... håber på hurtig hjælp....

Skriv endelig hvis der er noget i vil vide, for at kunne komme med et svar, så skal jeg besvare efter bedste evne...

Mvh

Lars, den pt. ulykkelige nye bmw ejer....



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ! ! ! EL I BMW - - -HJÆLP ! ! ! ! !
Kommentér på:
! ! ! EL I BMW - - -HJÆLP ! ! ! ! !

Annonce