{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Koblingsslavecylinder renovation {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Rover med slatten slavecylinder... Det er pakningen der er slidt. Overalt hvor jeg kommer siger folk ihh og uhh og åh nej den er jo engelsk. Den kan vi virkelig ikke skaffe dele til. Den billigste cylinder jeg har fundet koster 2000 +moms.

Det kan da ikke være rigtigt at ingen kan skaffe den skide gummipakning der kan gøre den tæt igen?! Det er bare en o-ring med lidt vinkel på...

Nogen idéer til hvem der kan løse det? Gerne omkring kbh...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingsslavecylinder renovation
  • #1   10. mar 2009 ligger der ikke et firme i karlslunde der renovere bagtøj og gearkasser. de må sku da kunne fixe den.. kan ikke huske hvor og hvad det hed..

  • #2   10. mar 2009 kan du ikke bruge en fra et andet mærke?

    Da jeg skulle have skiftet kobling på den gamle mondeo fik jeg fat i en fra vw da den kostede 500 kr mindre end hos ford smiley


  • #3   10. mar 2009 Problemet er at jeg ikke ved hvilke mærker der kører med et stempel der er 17 mm. i diameter...

  • #4   10. mar 2009 Ja hvis den sidder udvendig,må du ind under bilen og lure.. Er jo en del mærker som laver dele til sådan noget..

    Skulle nu ikke være noget problem og skaffe en ny manchet til stemplet.. Hvis bare du har målene på den.. Så skal det ikke være et stort problem og finde for din lokal bremse og koblings pusher og skaffe sådan noget..
    Husk og horne cylinderen hvis det fordi den er rusten..


  • #5   11. mar 2009 Renovation er bortskaffelse af affald.
    Renovering kommer af latin:
    Re = igen nova = ny dvs "gøre ny igen"

    Så koblingsslavecylinder renovation er affald.


Kommentér på:
Koblingsslavecylinder renovation

Annonce