{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Hjælp til fjernstart via alarm {{forumTopicSubject}}

Har købt mig en alarm gennem kinapriser.dk, (Alarmen er helt præcist en Agilon CSRT/CN) og den kan fjernstarte, vi var ved og rode med det igår, fik alarmen til og virke og det hele, men den vil kun fjernstarte hvis vi får boksen til og tro den kører automatgear, ellers kan den bare ikke..

Manualen er ikke til meget hjælp, da den er skrevet på kinesisk, og så oversat til engelsk, det giver nogle ret sjove sætninger smiley
Men, here goes:

In order to remote start a manual car, the driver must first set the system to reservation mode every time before leaving the car when parkin, otherwise, t he remote engine start will not work; The automatic car no need reservation mode.

Procedure to ser Reservation mode for manual car:
(1) After parking the car, push the gearlever to neutral before turn off the engine.
(2) Activate manual brake, and release the foot brake.
(3) Pull out the ignition key, the engine will automatically remain running for 2 minutes.
(4) Get off the car and close the door properly within these 2 minutes, the engine will shut down, reservation mode set succesfully

Altså, du kobler ud, sætter den i frigear, trækker håndbremsen (som der ikke er hverken føler eller ledninger til føler til) slukker motoren og piller nøglen ud, så vil motoren køre i 2 min ekstra, eeh, nej, når jeg slukker motoren, så går bilen ligesom ud...

Nogen ser har nogen erfaringer eller løsninger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fjernstart via alarm
  • #1   24. jun 2009 Helt tilbage i 1994 fik jeg tilsvarende monteret på en Mitsubishi Sigma, det var et system der hed UNGOBOX

    Min bil VAR med aut. gear, men alligevel kom de dengang ned og lavede programmeringen hos forhandleren, og jeg fik det indtryk at systemet ikke måtte eller kunne monteres med man. gear.

    Venhil Jan


  • #2   24. jun 2009 Kan godt være det ikke måtte dengang smiley

    Men nu står der jo i manualen at man "bare" skal sætte systemet i "reservation mode" når man stopper, så må/kan man bruge det på de biler med manuel gearkasse smiley

    Problemet ligger i at motoren slukker, når manualen siger den skal køre 2 min efter jeg har taget nøglen ud..


  • #3   24. jun 2009 Nå, har fundet problemet, det kaldes søvnmangel smiley

    Nu virker det sq smiley Så skal alt bare kobles endeligt sammen, og ligges/hænges rigtigt, så kører det smiley


Kommentér på:
Hjælp til fjernstart via alarm

Annonce