{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Problem med BMW e34..helt lost.. igen {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

VED GODT DET ER EN LANG SMØRE, MEN HÅBER DU GIDER LÆSE DET !!! PÅ FORHÅND TAK

Håber sgu der er nogen her der kan hjælpe mig... er lidt lost..!

Det drejer sig om en e34 fra 90 525 24v uden vanos.

Problemet er, at min tankmåler ikke virker, samt de 3 funktioner i den store board-com, dvs. liter tilbage på tanken, gennemsnits-fart samt gennemsnits-forbrug.

Men når nu jeg tanker bilen, så bevæger nålen sig godt nok opad, og den stiger også i antallet af kilometer tilbage på tanken...... DEN FALDER BARE IKKE IGEN??? måleren blir det samme sted, samt km tilbage på tanken forbliver det samme?? Og i gennemsnits-fart/forbrug står der intet overhovedet?? Som om den intet signal får omkring forbrug eller noget?????

En anden ting er at mine viskere kun kører interval på det første trin... altså det der er mellem "interval" og "hurtig".... ligesom den automatisk gør når bilen holder stille.... dette foregår også bare under kørsel???

Jeg har en eller anden underlig idé om at bilen tror den holder stille, derfor ingen forbrug på tanken, intet gennensnitsforbrug/hastighed og også derfor at den kun kører interval på trin et på viskerne???

Men alt andet virker, økomåler, speedo, omdr. osv...??

Skal nok lige nævnes bilen har lige fået skiftet motor, og at den styreboks som sidder i bilen nu, som også er taget fra donorbilen hvor jeg har motoren fra, IKKE har kørt med den store board-computer før... faktisk slet ingen board-computer overhovedet... ved ikke om dette har noget at sige... om så mange oplysninger går igennem boksen??

Håber på noget hurtig og proff. hjælp..

Mvh

Lars S

Jeg kan evt. kontaktes på 2226-2233


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med BMW e34..helt lost.. igen
Kommentér på:
Problem med BMW e34..helt lost.. igen

Annonce