{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Syn af audi? {{forumTopicSubject}}

Hej.

For at jeg kan toldsyne min bil skal den også synes, så det har jeg gjort i dag, men jeg skal til omsyn pga mine forlygter og min intercooler?

jeg fik afvide at jeg ikke måtte køre med mine diodelygter da bilen ikke var godkendt til det. Kan det virkelig passe for har læst lidt på fstyr.dk og jeg kan slet ikke finde noget der skulle sige at jeg ikke måtte.

Og så er der min intercooler. synsmanden mente at jeg skulle skaffe dokumentation for at den ikke forurener mere og så skulle det skrives ind som en konstruktiv ændring, men er det virkelig da når man bare skifter intercooleren?

Håber at der er nogle som kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af audi?
  • #1   24. aug 2009 der er ikke noget at gøre, gør som synsmanden siger.. det er ikke så svært, og selfølgelig må du ikk havde andre forlygter, end dem der er godkendt til bilen. det er vel heller ikk så svært at forstå smiley

  • #2   24. aug 2009 Hvis lygterne er E godkendte og står rigtig er problemet der jo ikke. og med hensyn til intercooleren, fik du ikke testet forureningen ?

  • #3   24. aug 2009 Jo lygterne er nemlig E-godkendte. Han sagde at jeg skulle have dokumentation med på at den ikke forurenede mere end den måtte. Han testede den også, men sagde ikke noget.

  • #4   24. aug 2009 Selfølgelig sætter jeg andre lygter på hvis det er det, men når de overholder reglerne så kan jeg ikke se problemet.

  • #5   24. aug 2009 Prøv lige og forhør en anden synsmand, for hvis de er E-godkendte og ikke forurener så er der altså ikke noget problem, og hvis intercooleren er det eneste der er monteret, så burde den ikke forurene mere, for den vil jo stadig regulere på luft/benz blandingen efter forskrifterne

  • #6   24. aug 2009 intercooler ved jeg intet om, men når de lygter er E godkendte så er der ingen problemer, dioderne fungere som EEN positionslygte.
    er blevet stoppet af politiet med dioder de troede det var tågelys, men så var der ingen problemer.


  • #7   24. aug 2009 Okay jeg forhører mig et andet sted. Jeg tror også at jeg har fundet ud af problemet med mine lygter. Jeg har ikke lavet om på dem efter jeg har købt dem og dioderne er tændt sammen med nær og langt lys. så jeg bytter da bare lige om i stikket så de kun tænder når positionslyset skal være tændt.

Kommentér på:
Syn af audi?

Annonce