{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

gevind vs sport undervogn , bedst? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er ved at bestille nogle dele hjem til golf 1'en, og kan ikke finde andre der har spurgt om det samme.

jeg vil have sænket golfen lidt samt få en bedre undervogn så den står lidt bedre fast, da de gamle dæmpere er lidt døde.

så kom jeg til at kigge på nv autodele, som har komplet støddæmper + fjedre til ca 2000 og gevind til ca 3000. hvad ville være bedst at køre med af komfort hensyn? begge dele er mac johns

http://www.nv-autodele.dk/shop/golf-i-jetta-306p.html normal

og

http://www.nv-autodele.dk/shop/golf-i-cabrio-308p.html gevind

hvad køre bedst syntes i? jeg skal kun sænke de 60 60. men jeg vil have det der køre bedst!! smiley

og hvad er forskellen på vmaxx og highsport undervognen? smiley

håber i kan hjælpe

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gevind vs sport undervogn , bedst?
  • #1   5. okt 2009 jeg ville vælge whiskas.. øøh gevind. smiley

    Det giver bedre mulighed for, at justere sænkningen, så du får bilen til at lægge præcis som du ønsker. Dog er gevindundervognene som regel lidt hårdere at køre med, end et almindeligt sænkningssæt (af hvad jeg har hørt). Så det er lidt en smagssag smiley


  • #2   5. okt 2009 dan c.
    jamen det er lige sådan noget jeg gerne ville høre:).

    men det er lidt dyrre med gevind jo.

    og så tænker jeg meget på komforten, og hvad der er bedst at køre i sving med osv. smiley


  • #3   5. okt 2009 Yes, grunden til at gevind er dyrere, er selvfølgelig justeringsmuligheden smiley
    Komfort og hvad der er bedst i sving, er desværre 2 vidt forskellige ting smiley
    Sat op meget generelt, vil jeg mene det forholder sig sådan her:
    Komfort, så er det nok sænkningsundervognen.
    Bedst til sving, gevind.

    Man kan selvfølgelig også finde almindelig sænkningsundervogne, der er hårde, men så mister du komforten. Umiddelbart er jeg meget fint tilfreds med gevind, og den hårdhed den har - men komfortmæssigt var min originale morfar undervogn bedre smiley


  • #5   5. okt 2009 jeg takker.

    ja det var forkert skrevet med komfort, mente hvordan bilen ville køre bedst. især på de her veje vi nu har
    i dk.

    men det ser ud til i mener gevind er det en drengerøv som mig skal have ;). så skal bøsningerne bare bestilles hjem. bliver noget lort at skifte smiley


Kommentér på:
gevind vs sport undervogn , bedst?

Annonce