{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

zafira støj fra undervogn {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
jeg har en opel zafira 2,0 dti fra 02, når jeg kører ind over vej bump lyder det som om at hjulene skraber på skærm kassen, dog er der ikke noget at se nogle steder og bærekugler, stabilisator arme samt støddæmpere fejler ikke noget, støddæmperne er helt nye, nogle ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  zafira støj fra undervogn
  • #1   23. okt 2009 sådan gør min faktisk også. ikke små bump men sådan nogle bump der er lavet for man skal sænke farten. jeg tror bare det er tegn på hvors bagstøddæmper er slidt. men er ikke sikker. ved bare at min IKKE tager på nogle steder. så hvad sku det næsten ellers være

  • #2   23. okt 2009 det kan godt være at du har ret, men jeg synes bare at lyden kommer forfra, derfor tror jeg ikke på at det er bag støddæmperne


  • #3   23. okt 2009 så det jo nok bare dine forstøddæmper på din der færdige måske. min kærste har en fiesta som før var ejet af en gammel dame. og lige da vi købte den sagde den osse sjovt fra bagstøddæmperne ved store bump når der sad nogle bag i den. men det skyles nok at hende der har haft den før hen ikke har kørt med nogle bag i så tit og måske altid kørt meget stille og roligt. og der ved tror jeg ikke dens bagstøddæmper var vand til at blive brugt "rigtigt" men de siger ikke noget mere nu. så de har åbenbart overlevet.

  • #4   23. okt 2009 jamen jeg skiftede mine forstøddæmpere fordi at jeg troed at det var fejlen, men det hjalp ikke, og det er IKKE thansen dæmpere, de er købt hos mekonomen og de plejer ikke at levere noget lort


  • #5   11. apr 2013 Hej.

    Fandt du ud af hvor lyden kom fra, og hvordan løste du problemet?

    Mvh


Kommentér på:
zafira støj fra undervogn

Annonce