{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

batteri lampe i 306'er {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg har en 306 hvor batteri lampen lyser selvom jeg har taget nøglen ud og hvis jeg lader bilen stå et stykke tid, aflader den sig selv pga uret og batteri lampen stadig bliver ved med at lyse? Det er ligesom om der stadig er tænding på bilen, kan ikke finde ud af hvad det er, og stelforbindelsen ser fin ud.. Det kom stort set lige efter jeg havde skiftet bagklap, kunne det evt have noget med det at gøre? hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  batteri lampe i 306'er
  • #1   14. jan 2010 Fjern alle stik i bagklappen og se om det hjælper. Ellers er det muligvis kontakten i tændingslåsen der er i udu.

  • #2   14. jan 2010 jeg har prøvet at fjerne alle de stik jeg havde sat til, men ingen forskel, kan det evt være bundstykket?

  • #3   14. jan 2010 Ja, men det virker mærkeligt at tændingskontakten skulle gå planken ud, i forbindelse med et skift af bagklap. Er du sikker på, at stikkene til bagklappen er 100% i orden?

    Et tip kunne være, at du prøver at fjerne sikringerne enkeltvist (fjern en sikring, sæt den i igen), for at finde ud af, hvilket kredsløb der er problemet.


  • #4   14. jan 2010 jeps stikkende til bagklappen sidder 100% som de skal, har også prøvet at fjerne alle stik, men der er ingen forskel, samme problem..

    jeg kan sagtens fjerne sikringerne enkeltvis, men det er kun kontrollamperne der slukker, problemet er der stadig, der taber strømmen..


  • #5   26. apr 2010 nogle der kan hjælpe mig oppe i nordsjælland omkring gilleleje mod betaling self .
    har presis det samme problem og har prøvet alle disse ting der bliver snakket om ,,,
    problemet kom efter at jeg skifede HU (bil anlæg) i bilen.

    Mvh Claus Hansen


Kommentér på:
batteri lampe i 306'er

Annonce