{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Skifte kul i starter? nu eller? {{forumTopicSubject}}

Min starter er begyndt at drille, den er kun ca 3 år gammel. det den gør (eller ikke gør) er at jeg nu 2 gange har været ude for at når jeg drejede nøglen, så skete der intet. den har så fået et par dask og det fik den til at ville trække rundt igen..
nu er den så skildt ad og udrykkerlejet skal self renses og smøres,

Men mit spørgsmål er så:
Er det nødvendigt at skifte de kul der er i? jeg kan jo godt se de er brugt, men hvor meget liv er der tilbage i dem?? skal de skiftes eller kan starteren sagtens holde i flere år endnu??

jeg har billeder af den her
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=59499


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte kul i starter? nu eller?
  • #1   23. feb 2010 hvis du ligger mærke til så er de ledninger der går ind i kullene ved at gå på huset så de er færdige så der skal nye på det ene fjeder er også ved at presse sig ud
    men 4 nye kul i så køre det igen
    husk lige at slibe ankeret på fladen hvor kullene køre og rens rillerne


  • #2   23. feb 2010 den fjeder der er på vej ud er bare fordi jeg har haft den af og ikke fået sat den ordentligt på plads.. men du mener de er ved at være døde??

    jeg er blevet tilbudt en SPRIT ny Hella starter for 600 kr..

    hva kan bedst betale sig? ordne den 3 år gamle starter? eller købe den nye?


  • #3   23. feb 2010 og kan ik rigtigt se hvor de ledninger er ved at gå?? kan du præcisere det lidt mere?

  • #4   23. feb 2010 hvis du kigger på kullene så går der en ledning ind på kullet de ledninger støder på huset så de kan ikke komme ret meget længere og det er garanteret det der er galt

Kommentér på:
Skifte kul i starter? nu eller?

Annonce