{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Opel astra starts problem (brændstof) {{forumTopicSubject}}

hej bg.
jeg har en opel astra 1,6 i fra 95

har været ude og køre en god lang tur i dag uden problemer, men da jeg skulle starte bilen igen ville den bare ikke. ( 5 min efter den blev slukket )

den starter fint på lidt diesel starter men dør så lige så snart man stopper med det.

fandt så ud af at der kommer masser af benzin ind men det kommer aldrig igennem dyssen, så når man tager dyssen op kommer der så benzin frem.

har prøvet og tage dysen op og puste lidt på den og så løb det bare igennem den.

har nu skiftet dysse men der kommer stadigvæk ikke noget igennem.

prøvede også at sætte den gamle dysse i igen og så kom der heller ikke noget

har også prøvet og skifte styreboksen også uden resultat.

og nogen der ved hvorfor en føler der styre den dysse og hvor den sider ( mere om det kan være sådan en som ikke regulere ordenligt ? )

håber der er nogen som kan hjælpe mig med hvad denne fejl er for det er ved og være rimelig trælst og dyrt !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel astra starts problem (brændstof)
  • #1   4. maj 2010 Hvis det hjælper at blæse den ren, er det så ikke muligt at der kan være snavs i benzinen? Hvornår har du sidst skiftet benzin filter?

    Indsprøjtningstiden justeres af styreboxen ud fra en masse inddata.. Men hvis der ikke er nogen mislyde eller udsættere fra motoren når den først er kommet i gang, synes jeg det lyder lidt underligt?


  • #2   4. maj 2010 det hjalp jo heller ikke og blæse den ren...

    ja styreboksen men den har jeg også skiftet...

    der har overhovedet ikke være nogen underlige lyde overhovedet ! men kan bare slet ikke slå den igang nu starteren tæsker bare rundt uden motoren hopper igang...

    har tænkt på om der kan være en kl 15 eller 30 eller hvad nu den hedder som ikke aktivere ? eller er det noget pjat ?


Kommentér på:
Opel astra starts problem (brændstof)

Annonce