{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 325 TDS
  • #2   28. maj 2010 (E36)
    De ruster hverken mere eller mindre end biler i samme klasse. Paneler er et af de svageste punkter på E36.
    Deres højtrykspumper har ry for ikke at være for gode, de kan finde på at blive utætte når de får nogle år og km. på bagen.

    Ellers går de en 14-15km på literen.


  • #3   30. maj 2010 km på bagen hvor langt snakker vi der


  • #4   30. maj 2010 Har set det ske fra alt imellem 150.000 og 350.000

  • #5   30. maj 2010 325 TDS (e36) ruster ikke helt vildt. De fleste begynder dog, før eller siden at ruste i bagskærmene + i bunden af dørene ved afløbshullerne.

    Bund m.m. ville jeg ikke være så nervøs for..

    Mht. motoren skulle det være den samme som Opel også bruger i deres TD'er af samme årgang. Har fra en opel mekaniker hørt at det ikke skulle være de bedste. Men det er det eneste jeg har at have det i, jeg har aldrig selv kørt en - så det er nok bedst at lytte til en 325TDS ejer...


  • #6   13. jun 2010 Det er sgu en helt fin diesel hugger, man skal jo lige tage i mente at det er gammel teknik, og ud fra det går de rigtig godt. Har efterhånden set nogen stykker som har rundet 500.000, så er man go ved den kan de godt holde længe.

    Ang. det med opel, ja det er rigtig de bruger dem i deres gamle omegaèr, men tro nu ikke det er en opel motor smiley det er en bmw hele vejen igennen, bmw har bare givet tilladelse i sin tid, til at opel må bruge dem.

    Jeg er rigtig glad for min, og den har sgu indtil vider gjort det rigtig godt. Køre man 100-110 går den ca 14km/l holder man den på 80-90, og køre lidt morfar kørsel, ja så kan den faktisk presses op på lidt over 17. og det er da flot af sådan en gammel spand smiley

    Rust, ja e36èr er jo efter hånden ved at have en del år på bagen, og de holder heller ikke evig, så dørene, specielt de klemte samlinger, og skærmene helevejn rundt, skal man holde godt øje med. Bunden er yderst sjællendt der er noget i, så det er ikke der du behøver være nervøs. Jeg er som sagt rigtig glad for den model, og har kun positiv at sige om den.

    Lige en sidste ting, du skal nok ikke trække mere en 180hk ud af den, for så siger topstykket fra, og de er ikke så nemme at få fat i længer smiley


Kommentér på:
BMW 325 TDS

Annonce