{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

hjælp- abs'en driller {{forumTopicSubject}}

har lige skiftet trækakselmanchetter på en a4 fra 95. derefter begyndte abs'en at gå igang når man bremser ved lav fart. har så skiftet de bagerste skiver og klodser idag, og det er blevet meget værre. er der nogle der har været ude for det før? den melder ingen fejl på systemet?


Kommentarer på:  hjælp- abs'en driller
  • #1   29. maj 2010 det er en defekt abs føler prøv og ohme dem ud i forhold til stel har været udsat for det samme før godt nok på en gammel kia hvor abs osse gik i gang når man næsten holdte stille der skiftede jeg de bagerste abs føler også var det over

  • #2   29. maj 2010 ja men den ville jo melde fejl, hvis der var fejl på en føler. og det gør den ikke. også virker det også lidt mærkeligt at det sker efter jeg skifter manchetter, har ikk haft noget af til abs. og det bliver værre ved at skifte de bagerste skiver og hjullejer.

  • #3   29. maj 2010 kan os nemt bare være skidt på føler, eller defekte abs krænse,, ved vw deres krænse tit ruster så meget at den ikke er så god til og rigestrer hullerne,, prøv og rens dem alle sammen,, det hjælper os nogen gange,, og den vil ikke melde fejl på systemet ved disse fejl,

  • #4   29. maj 2010 he he du har skadet abs kransen da du har haft trækakslen ude... har set det mange gang efter folk selv har rodet med det.. tjeck kransen den har helt sikkert en skadet tand,,,,

  • #5   30. maj 2010 tjekkede det inde´n jeg satte det på igen, og der var ingen ødelagte tændet. tror nu mere det kan være noget fedt som får det til at drille. men ville den ikk ha meldt fejl på det?

Kommentér på:
hjælp- abs'en driller

Annonce