{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæv bil, syn?
  • #1   1. jun 2010 er det meget tydligt, og han finder ud af det, bliver bilen kasseret død. ergo du må ikke køre i den derfra.

  • #2   1. jun 2010 hvis den ikke er forsvarlig at køre i kan den ikke synes,og det lyder det ikke til hvis den er skæv

  • #3   1. jun 2010 den køre skam udemærket, det er ikke at mærke på den, man kan bare se forskærmen sidder lidt længere ude, måske 1 cm eller sådan noget i den stil hvor det er værst... vi fandt først ud af det efter en mdr's tid...

  • #4   1. jun 2010 den går ikke kammerat. skynd dig at skyd bilen af.
    éfter min mening er den uforsvarlig at køre i.


  • #5   1. jun 2010 Chris H : så skal han da ikke sælge den videre hvis den er det !?
    det ville sku ikke være fair over for køber


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #6   1. jun 2010 Peter: tror du ikke han mener at skrotte den smiley

    Det er en generelt dårlig ting at bruge slangs på forums fordi langt over halvdelen af en samtale består af kropssprog og det ser vi tydeligt her smiley


  • #7   1. jun 2010 undskyld for forkert ordvalg.
    vil nok nærmere have skrevet "kør den i sænk" eller få skråtprisen.


  • #8   1. jun 2010 - Holgato - nope det har noget at gøre med Peter* N ikke har lært at tænke før han... skriver? smiley

    men syntes ikke rigtig jeg har fået noget ordenligt svar endnu... jeg kan ikke rigtig bruge; Jeg syntes du skal køre den til skrot...

    så jeg spørg igen, hvorfor skal jeg køre den til skrot, og svaret fordi den er skæv kan jeg ikke bruge til noget...


  • #9   1. jun 2010 grunden til synsmanden vil sætte en fint lille gul klistermærke på, hvor der står at bilen ikke må betjenes er følgende: bilens bristepunkt er blevet delvist eller meget nedsat. ergo hvis du køre ind i noget, krøller bilen sikkert 100 gange nemmere end hvis bilen er skadefri.

  • #10   1. jun 2010 Jeg ville nu køre til syn med den og få svaret der. Ligefrem uforsvarligt at køre med tror jeg nu ikke den er, når man ikke kan mærke noget på den.

  • #11   1. jun 2010 det har da ikke en kæft noget med at kunne mærke noget på bilen?
    - du kan jo heller ikke mærke der er noget galt med en bil, som er bund råden i vangerne?
    tænk dig lige om en ekstra gang Gert.


  • #12   1. jun 2010 Chris H du er en klovn... prøv at se på tingene fra flere sider af end din egen...

    Gert H yes, har gjort det eneste rigtige og ringet til en syns mand og han vil gerne kigge på det uden om syn for at vudere om vi skal gå igang eller skrotte den...

    så tak for hjælpen... haha som om smiley


  • #13   1. jun 2010 Jeg har nu tænkt mig om, som jeg er blevet opfordret til. Jeg ville stadig køre til syn og få svaret der. Det er der dommen falder og ikke i et forum. Slut herfra.

  • #14   1. jun 2010 Ja jeg ville også køre til syn eller banke det ind der er blavet skævt, men så længe det kun er en cm, man det jo bare være at skærm, kofanger eller lign, har skubbet sig, det behøver bilen jo ikke være skæv af, hvis det kun er det udvendige...

    Så jeg ville da ofre det lille synsgebyr på at få det bekræftet, for hvis der ikke er skarpe kanter end der ville være andetsteds..

    Men skrotter jo heler ikke en bil der har en ordentlig bule i døren af bilen, hvis der inge skarpe kanter og døren åbner fint....

    Se om i kan rette det lidt til inden syn, og så tag chancen, en synsmand tager ikke målebånd frem, for han kender ikke målene bilen skal have....

    Alt med et gran salt til... ;-))


  • #15   1. jun 2010 Det eneste rigtige at gøre er at køre den til syn og få den vurderet der, som Gert siger. Ingen af os herinde kan se hvad der virkelig er sket med den. Bare fordi den ene forskærm sidder lidt skævt, så er det langt fra sikkert at karossen har taget skade.

  • #16   1. jun 2010 hvis du havde kasko så ville den ha været meldt totalt skadet, ergo bør bilen skrottes, og nej den kan ikke synes,
    med mindre han ikke ser det...


  • #17   1. jun 2010 Chris: find dig en dame og få lettet trykket så du ikke er så agressiv i din måde og skrive på..

    Kør da den bil til syn og få den godkendt eller ej.... har sku set flere biler blive godkendt til syn som lavede 4 spor i sneen..


Kommentér på:
Skæv bil, syn?

Annonce