{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Hvilke pærer? {{forumTopicSubject}}

Står og skal købe nye pærer til min golf to. Havde phillips extreme lightning i før, og de lyste rigtig godt på langt lys, men med nærlys om aftenen kunne man næsten ikke se på vejen at lyset var tændt..
Så har jeg læst om M-tech super white, men sammentidigt set at de sprænger ret hurtigt.

Hvad anbefaler i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke pærer?
  • #1   4. jan 2011 Osram Nightbreaker - giver meget lys, men holder ikke vildt længe.

  • #2   4. jan 2011 Jeg synes ikke Osram Nighbreaker er særligt gode, men at de ikke holder ret længe er korrekt

  • #3   4. jan 2011 Jeg er bare forundret over forskellen på nær og langt lys i pærer.. Derfor vil jeg have nogen der virkelig bare lyser.. nærlyset i de gamle lignede næsten positionslys nede på vejen når man kørte.. - Syntes du osram er de bedste?

  • #4   4. jan 2011 Hvor gode de er, afhænger også af lygterne. Hvis du har billige styling-lygter med dårlige DE-linser, så bliver lyset aldrig rigtigt godt.

  • #5   4. jan 2011 Det er originale lygter, hvor der er sat arbejds relæ på (: .. i en gammel test for nogle år siden blev golf 2's lygter kåret som de bedste, derfor forstår jeg det. Især ikke når jeg har langt og nær lys i samme lygte. Så burde kvaliteten også være dårlig på langt lys ..

  • #6   4. jan 2011 Jeg har bare læst i de andre emner at osram ikke er så gode og sprænger hurtigt? .. - derimod har jeg set at phillips blue vision skulle være gode?

  • #7   4. jan 2011 Lige et sidenotat. Hvorfor FANDEN er VW Golf 2's lygter stadig de bedste?!! Det er en bil fra slut 80'erne, og så har bilproducenterne ikke lavet noget bedre?! Ved naturligvis godt der reelt ER bedre lygter på nogle biler, men mener faktisk også jeg har hørt noget om det, som Ørbæk siger med, at de har vundet test. de sku da lidt skidt!

  • #8   4. jan 2011 Thomas j - det er utroligt.. det var noget med et magasin der udvalgte 50 biler og testede dem i tyskland på laboratiorier og test centre og alt muligt..

Kommentér på:
Hvilke pærer?

Annonce