{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.235 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Tilmeldt:
6. mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

Avensis centrallås fejl, kan kun låse? {{forumTopicSubject}}

Jeg har gjort et ihærdigt forsøg på at finde folk med lignende problemer, men desværre uden held. Håber derfor en af Jer kan hjælpe mig.
Forløbet er som følger:
For nyligt lagde jeg mærke til at min Economy lampe ikke længere lyser, altså når man kører behersket.
Idag var det så min fjernbetjente centrallås' tur til at opgive.
Den ville kun låse via min nøgle, ikke låse op. Kørte forbi Toyota og de skiftede batterierne, dog uden at kode nøglen... Har nu siddet som en anden idiot og åbnet/lukket bildøre, nøglen i tændingen osv., så den er kodet korrekt. Samme problem, den vil kun låse via nøglen. Inde i kabinen kan jeg låse og låse op.
Såfremt det her gi'r mening... Hvad kan problemet være? Der er ingen problemer ellers, hvis man ser bort fra den manglende economy lampe og centrallåsen, bilen starter fint, radioen og elruderne virker som de skal.
Jeg har ikke den ringeste anelse om hvorvidt det kan være batteriet, en sikring, nøglen eller noget helt andet. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avensis centrallås fejl, kan kun låse?
  • #1   1. mar 2011 Tror det ligger i selve styringen af låsen...

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #2   1. mar 2011 Tak for budet. Håber stadigvæk på at det er noget nemmere.. smiley Men er lidt blank.

  • #3   1. mar 2011 tror jeg kan hjælpe dig tlf 26518625

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #4   1. mar 2011 Tak Nuri Y, men hvis ikke der dukker nogle forslag op her, ryger den forbi min lokale mekaniker imorgen. Ville bare gerne undgå udgifter, hvis jeg selv kan fikse problemet. Har dog netop prøvet at koble batteriet fra også uden held, så det ser lidt sløjt ud.

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #5   3. mar 2011 Nå, mekanikeren kiggede alt igennem og intet fejlede noget, bortset fra economy lampen, som han fiksede.
    Tog forbi Toyota i Herlev idag, som kodede nøglen en hel del bedre end jeg selv havde kunnet finde ud af via en opskrift jeg googlede mig til, så nu er problemet løst. smiley


Kommentér på:
Avensis centrallås fejl, kan kun låse?

Annonce